Fzr 1000 vraagjes

kevkef

Rookie
24 jun 2014
28
0
Dongen
Goedendag,

Paar vraagjes wat betreft mijn fzr 1000 uit 87
- welke radiateur kan je daar makkelijk op maken, zodat de thermostaat en de vuldop aan de buitenkant van je frame weg vallen.
-onder je carberateurs zitten 2 aansluitingen. Is dit gewoon een vacuüm aansluiting?

Alvast mijn dank
 
Goedendag,

Paar vraagjes wat betreft mijn fzr 1000 uit 87
- welke radiateur kan je daar makkelijk op maken, zodat de thermostaat en de vuldop aan de buitenkant van je frame weg vallen.
-onder je carberateurs zitten 2 aansluitingen. Is dit gewoon een vacuüm aansluiting?

Alvast mijn dank
Je wilt om cosmetische redenen een andere radiateur?

En nee, die twee aansluitingen zijn niet vaccuum aansluitingen. Je hebt vier carbs, dus vier aansluitingen voor vacuum. En die zullen bij dit model vast ook op de inlaatrubbers zitten.

Als je de twee loshangende slangetjes bedoeld: dit zijn de overloopjes/beamdeming van de carbs.
 
Je wilt om cosmetische redenen een andere radiateur?

En nee, die twee aansluitingen zijn niet vaccuum aansluitingen. Je hebt vier carbs, dus vier aansluitingen voor vacuum. En die zullen bij dit model vast ook op de inlaatrubbers zitten.

Als je de twee loshangende slangetjes bedoeld: dit zijn de overloopjes/beamdeming van de carbs.
Ja maak er een streetfighter van. Maar die knoest van een vuldop en thermostaat ziet er niet uit.
Bedoel echt op het blok. Zit onder de carberateurs een blokje met 2 aansluitingen
 
Ja maak er een streetfighter van. Maar die knoest van een vuldop en thermostaat ziet er niet uit.
Bedoel echt op het blok. Zit onder de carberateurs een blokje met 2 aansluitingen
Als je in staat bent een motor fatsoenlijk om te bouwen, kun je ook wel uitvinden wat dat blokje is. Lijkt me. Aansluitingen volgen, dat is het makkelijkste t
 
Deze zit rechtstreeks op het blok.
Daarom hoopte ik op iemand die eerder aan zon motor heeft gewerkt.
Nog iemand tips voor de radiateur?
De lol van streetfighterbouw is het vinden van leuke onderdelen en dan zelf zodanig creatief zijn om hier een oplossing voor te vinden. Of ben je zo iemand die er een ander stuurtje en knipperlichtjes op freubelt en dit al gelijk een fighter noemt?

Dus bij deze ook gelijk de tip: kijk naar wat je mooi vind en maak hier een passende oplossing voor :)

Edit: hier dus wel ervaring met het fighteren van dit type motor. Zit nu een yzf750 rad op omdat de originele lek was en ik die toevallig nog had liggen. Wil tzt wel een andere maar nog geen idee welke. Hoe dat gaat passen ook geen idee maar daar is wel wat voor te bedenken
 
Laatst bewerkt:
Oke Dat is allemaal opgelost gelukkig.
En de juiste radiateur besteld.

Nu wou ik vandaag de motor gaan starten en hij wou maar niet aanslaan, diverse dingen geprobeerd.
Maar naderhand blijft de motor maar doorgaan met starten zelfs met contact af.
kan het zijn dat het startrelais inwendig is gaan smelten aan elkaar?
 
Terug
Bovenaan Onderaan