FZR 600 bougies naar de klote

subduc

MF veteraan
9 apr 2002
2.962
0
Veenendaal
als ik mijn motor een paar keer heb gestart dan gaat ie in een keer pruttelen en dan hoor je een paar knallen en dan start ie niet meer en de vorige keer had ik et ook en toen waren mijn bougies naar de klote maar nu wil ik graag weten hoe dat komt slaan ze vet ofzo.ik hoop op jullie help
 
als ik mijn motor een paar keer heb gestart dan gaat ie in een keer pruttelen en dan hoor je een paar knallen en dan start ie niet meer en de vorige keer had ik et ook en toen waren mijn bougies naar de klote maar nu wil ik graag weten hoe dat komt slaan ze vet ofzo.ik hoop op jullie help

Het is ook de bedoeling dat je gaat rijden nadat je je motortje gestart hebt, waardoor je bougietjes na verloop van tijd op een zelfreinigingstemperatuur komen, en zich dus schoonbranden.
Bij het telkens even starten worden de bougies alleen maar vetter en slaan ze door, waardoor je gewoon weer een nieuw setje moet gaan kopen.

Groeten Paul.
 
ja bedankt ik had et ook gehoord en et klinkt ook wel logisch maar ja de verleiding was groot om et pas op en af te rijden vooral nu ik een laser eronder heb maar ik doe te niet meer!!!ik wacht wel tot januari.bedankt in ieder geval :} :} :}
 
Heel simpel, als je 'm start, eerst ff lekker laten lopen en dan gewoon ook ff een beetje aan het gas hangen, ik had dit probleem ook altijd met mijn brommertje!!
ja maar dan gaat et ook fout omdat als ik met choke moet starten en als ik em start en weer uit doe is niet alles verbrand en dan slaan op den duur de bougies kapot.ik moet maar gewoon wachten totdat ik mag rijden |( |( |(
 
Dat is nog een tijdje wachten dan. Ben blij dat die van mij al die tijd bij de dealer stond toen ik nog niet mocht. De verleiding was anders wel erg groot geweest.

Duncan
 
ja bedankt ik had et ook gehoord en et klinkt ook wel logisch maar ja de verleiding was groot om et pas op en af te rijden vooral nu ik een laser eronder heb maar ik doe te niet meer!!!ik wacht wel tot januari.bedankt in ieder geval :} :} :}

Je snapt 't helemaal.
Helaas is het tot januari wel even op je tanden bijten!

Groeten Paul.
 
Tot januari?? Man, je houdt geen vingers over dan!

Is het wel slim dat je je nu al 'n motor gekocht hebt dan? De verleiding kan (te :? ) groot zijn...

Veel sterkte
nee die heb ik nu al niet meer en et is wel moeilijk maar als ik ga rijden en ik word gepakt ben ik nog meer de lul en dat wil ik al helemaal niet hebben.en ik heb die motor gekocht omdat ik mijn brommer vanwege politieproblemen eerder als geplaned moest verkopen.maar januari duurt nog zo langgggggggggg '( '( '( '( ik poets em alleen elke dag dus ik denk dat ik in januari alle lak eraf heb gepoetst :9 :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan