FZR 600 gestolen ML-54-ZH Noord Holland

FZRErik

MF'er
19 jun 2009
33
0
Lutjebroek
Heren motor-forummers.

Vannacht is mijn motor voor het huis meegenomen (Lutjebroek). De hond van de buren heeft rond 4 uur wat gehoord. Waarschijnlijk een busje waar ze hem in hebben gerold.

*O* *O* *O* *O* *O* :} :} :} :} :} *O* *O* *O* *O*
De motor is weer teruggevonden door oom agent. hij staat nu bij de motorzaak waar ik hem vanavond op ga halen

3486001897_1845aa641c_z.jpg

3486816860_885dd50ea9_z.jpg


het gaat dus om een fzr 600 uit 91, type 3HE. Heeft een smoked ruitje en iets andere uitlaat als op het plaatje...
 
Laatst bewerkt:
Pff. Lekker dan. Hardstikke mooi ding man!

Ik zal het ff mailen aan wat mensen daarzo, je weet nooit hoe een koe een haas vangt en of ze via-via wat horen. Tenzij hij door Polen ingeladen is, zie je hem zeker niet meer terug.
 
De tering.. Ik woon zelf in Grootebroek...
Het komt steeds dichterbij huis...

Had je de fiets nog op slot staan? Ik zal mijn ogen open houden!
Zal vandaag anders even wat rondjes in de streek maken! :Y
 
Laatst bewerkt:
Heren motor-forummers.

Vannacht is mijn motor voor het huis meegenomen (Lutjebroek). De hond van de buren heeft rond 4 uur wat gehoord. Waarschijnlijk een busje waar ze hem in hebben gerold.

Als iemand wat ziet, bel(0 zes 42 een 53 275) op PB me
[afbeelding]
[afbeelding]

het gaat dus om een fzr 600 uit 91, type 3HE. Heeft een smoked ruitje en iets andere uitlaat als op het plaatje...


Ik rij vanavond en morgenavond op lijn 138 (Enkhuizen - Venhuizen visa versa visa versa etc. en zal zeker 2 ogen open houden, heb je nr in mn zak
 
Pff. Lekker dan. Hardstikke mooi ding man!

Ik zal het ff mailen aan wat mensen daarzo, je weet nooit hoe een koe een haas vangt en of ze via-via wat horen. Tenzij hij door Polen ingeladen is, zie je hem zeker niet meer terug.


Ben ook bang richting Bulgaren / Roemenen groter dievenvolk is het niet, maar opletten en kijken kost niets.
 
Mooi dat hij alweer gevonden is! Maar leg uit, hebben ze geprobeerd hem in te ruilen ofzo?
 
net bij de motorzaak geweest die hem heeft geborgen.

IMG_0485.JPG


Dus.... schroevendraaier in het contactslot deed het hem niet, dus toen maar de kabeltjes doorgeknipt en zo gestart. de dief wist dus redelijk waar hij mee bezig was...

hij heeft er maar 8 km mee gereden, dus waarschijnlijk had hij alleen een rit naar huis nodig.. Kleine kans dat hij gepakt wordt natuurlijk.

Het afwachten is nu op de schade expert en die de hem hoogstwaarschijnlijk total loss gaat verklaren ivm kuipschade (die er al op zat) en het kapotte slot.
 
Gelukkig issie weer terug. Maar mag ik uit je tekst begrijpen dat jij 'm alleen op stuurslot in de tuin had staan? Immers kan je anders niet met een kniptangetje en een schroevendraaier wegrijden met een FZR. :P
 
jep, alleen op stuurslot of misschien niet eens (kan ik me niet herinneren). Normaal staat hij wel echt op slot (schijfrem voor -abus met alarm- en achter) maar vanwege pure vermoeidheid -O- gisteravond na het sporten niet gedaan.
 
Laatst bewerkt:
Nouja, weet je meteen dat dat zelfs in Lutjebroek, of all places, niet meer kan.
Maargoed, gelukkig valt de schade mee, soms crashen ze 'm expres of rijden ze 'm de sloot in. Zo valt ie nog wel mee.
 
ik weet heel goed hoeveel geluk ik eigenlijk heb gehad. voor hetzelfde geldt stond hij op marktplaats in onderdelen of rijdt een dude in Verweggiestan met mijn motor...
 
Terug
Bovenaan Onderaan