Fzr 600 Streetfighter in onderdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
evt foto van stuur van boven af en afmetingen ? dikte en lengte (van einde handvat tot andere einde
 
@insane bane je hebt mail

@ Wallly zal vannavond even meten en en foto nemen voor je mail me even aub dan kan ik het naar je mailen
 
Liever zet je die gegevens hier neer, als wally geen interesse heeft wil ik wel van mijn paarse stuur af :r
 
paars stuur heb ik zo ie zo geen intresse is moet gewoon mooi chroom kleurig zijn of zwart kan ook wel anders hen ik er niks aan

pa heavyr welke kleur is die van jou kan het niet zien op de foto
 
Het stuur is 820mm breedt en een diameter van 22mm. Vanaf de kroonplaat ( dus onderkant riser ) tot onderkant stuur is 30mm. Het stuur is zwart en zoals op de foto te zien van ABM

Foto 1

full
 
ik ga het ff na meten met de mijne als het niet te breed is kunnne we wel ff mailen en wat afspreken of zo komt dan wel goed (ma eerst meten is weten )
 
hey Heavy...

wat voor achterveer zit erin... en wat is de hart-hart afstand? en de veerweg?
 
stuur is (veel) te breed voor m,n xj600 om er nog fatsoenlijk kruip door sluip door mee te rijden door de file en zo

dikte was wel gewoon goed

mijn intresse vervalt en Dwip kan gaan voor dit leuke stuurtje *(looks zijn goed)
 
@Scheffers ik zal als het lukt vandaag of morgen eens even meten voor je.

Wie het stuur past trekt hem aan :-)
 
@scheffers de veer is van gat tot gat 305 mm en heeft een veer weg van 35mm
 
Hey sorry,

ik had even een drukke schoolweek ;(
Ben ik nog de eerste ? of is het gewoon wie eerst komt die eerst maalt ? :?
 
Maar zoals ik begrijp nu al verkocht ?

anders wil ik nu graag geld over gaan maken.. :)

kan toch wel een beetje een fzrclublid helpen O-)
 
Laatst bewerkt:
Tot nog toe nog geen berichten .. maar je kan contact met mij zoeken via dwippes at hotmail punt com

weet niet of je al iets hebt afgesproken met Xeed maar ik wacht het wel even af.. :?
 
Fijn dat je me 2e keus geeft en vervolgens lekker de tering laat krijgen omdat ik 1 of 2 dagen later pas reageer.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan