FZR 600

Fore

MF veteraan
In memoriam
27 feb 2002
23.485
0
Eindhoven (regio)
Hoi hoi hoi. Na een bezoekje aan de motorbeurs afgelopen weekend, kon ik het niet meer houden :9~

Vandaag een 92-er FZR 600 gekocht! Ik weet niet of het piccie meekomt, maare jullie helpen me wel met het eea mocht dit niet het geval zijn. :) })

voor de goede lezers onder ons, ja ik heb mijn nickname maar aangepast....... |( :z :?
 
Dank Rev.....

piccie??

misc.php


edit Rev: img in post

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/1425/dd2b623024586ccbb0797b62fcbb3a54 (FZR 600 picture.jpg)​
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nee sorry, dit is de omschrijving: Wit rood zwart met bt 10 achterband en een bt 47? voorband, standaard uitlaat (ja, er komt tzt een andere op) witte wielen, dubbele schijf voor enkele schijf achter, 41.000 gelopen in 10 jaar, dealer onderhouden.

Leek me geen slechte deal.
 
Veel plezier met je bike. :] Zal wel lukken denk ik.

Lijkt me ook geen slechte deal voor dat geld!??
 
Laatst bewerkt:
Mooi man ! :) Ik wil ook een FZR600 kopen, ook op de beurs ff op een FZR 600 gezeten. Ze zijn wel wat klein vind ik, maar goed, met mijn 1.80m is het goed te doen. Maarja de 600's waar ik al op had gereden waren net een tikkie groter.

Mag ik vragen wat je voor deze FZR hebt betaald ?
 
VRIEND :} :} :} :} !!!! Kijk dat zie ik graag, meer FZR rijders op het forum (nu maar hopen dat Rev zich inhoudt en geen Blade gaat kopen ofzo, anders zijn we er weer eentje kwijt)...

Ik ben zelf sinds oktober vorig jaar in het bezit van een FZR600 van '93. Nagenoeg dezelfde fiets, alleen een iets ander kleurschema. Voor een plaatje klik op de link in mijn sig.

Dat van die banden klopt niet helemaal. BT010 achter zal niet gaan aangezien de FZR een 18" achterwiel heeft en de BT010 wordt alleen geleverd als 17" '( . Dus je zal BT010 wel voor hebben, net als ik overigens. Is een superband dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.
BT-47 zegt me niets, ik heb zelf BT-50 achter dat is een sportieve band. Als blijkt dat je BT-45 achter hebt liggen zou ik overwegen voor een andere te gaan, want dat is namelijk een toerband.

Maar overall kan ik zeggen dat je een geweldige fiets hebt gekocht, ik heb er zelf tot nu toe niets dan plezier van gehad.
Alleen merkt JK terecht op dat het niet zo'n grote motor is. Met mijn 1,84m pas ik er niet echt lekker op ;( .

Ik weet inmiddels het een en ander van de FZR, maar mocht je nog iets echt technisch willen weten roep dan even om Helldesker. Dat is wat de FZR betreft de koning op dit forum.
 
Hoi,

Ik heb dan ook nog een vraagje...
Alsje 1.90 lang bent en volgend jaar een aprilia rsv mile wilt kopen, doe je dan een goede keuze of.. Ik heb er nl. 15 minuten op gezeten en dan lijkt het wel mee te vallen met de grote, maar als je der eentje koopt moet je der wel langer als 15 minuten op zitten.

Telkens als ik er eentje zie zegt me vriendin stop met :9~

/Rene
 
Gefeliciteerd. :)


Voor Renee, ik vindt de RSV een groot ding, ik ben 1.74 maar vondt hem knap hoog, rijdt wel super btw.

1.90 lijkt mij geen probleem.
 
Replica, er bestaat wel een BT 10 achterband in de maat 150/60/18. Ik vraag me wel af of dit een verstandige keuze is..... :? :?

Ik betaald in de nieuwe munteenheid 3.100,00. Is in mijn optiek niet slecht voor een motor met alle boekjes erbij van de dealer.

Meteen maar een nieuwe butsmuts erbij gekocht. Mijn oude Arai Giga replica Kevin Schwants nog aan de dealer geruilt tegen een schijfrem slot. Da's lachen!!!

Nu nog op zoek naar een leren combi en laarzen.

Later :} :}
 
Gefeliciteerd!!!!

Je gaat een mooi motorseizoen tegemoet. Welkom bij de FZR-rijders. :} Heb sinds juli vorig jaar een FZR 1000 bj. '90 en er geen moment spijt van gehad dat ik hem heb gekocht want ik heb er alleen maar van genoten. *D

Hij is idd aardig klein, maar dat komt mij wel goed uit ( 1.60 m)

cu

FZ-ERRIE :]
 
Ik betaald in de nieuwe munteenheid 3.100,00. Is in mijn optiek niet slecht voor een motor met alle boekjes erbij van de dealer.

Das zeker niet duur. Bij een dealer gekocht dus? De FZR prijzen liggen inderdaad in deze categorie, zelfs bij particulier verkoop. Misschien dat ik er een importeer uit Duitsland.. anders zoek ik een leuke met zo'n 30k op de klok ofzo.
 
Laatst bewerkt:
voor jk

Als je een FZR zoekt, dan weet ik er nog 1,

FZR 1000 ( 145 pk) bj. 89 wit
Prijs iets van F 7000,- in Euro ....x:-+=??

Als je interesse hebt, merk ik het wel.

CU

FZ-Errie :]
 
voor jk

Als je een FZR zoekt, dan weet ik er nog 1,

FZR 1000 ( 145 pk) bj. 89 wit
Prijs iets van F 7000,- in Euro ....x:-+=??

Als je interesse hebt, merk ik het wel.

CU

FZ-Errie :]

Thanx voor het aanbod, maar ik ga eerst maar voor een 600cc. Denk dat de stap van max 34pk -> 145pk wel ERG groot is ;)
 
voor jk

Als je een FZR zoekt, dan weet ik er nog 1,

FZR 1000 ( 145 pk) bj. 89 wit
Prijs iets van F 7000,- in Euro ....x:-+=??

Als je interesse hebt, merk ik het wel.

CU

FZ-Errie :]
[Poging tot behulpzaam zijn.]
7000 = iets meer dan 3100 Euro en iets minder dan 3200 Euro.
3100*2+10% = 6820
3200*2+10% = 7040
[/poging tot behulpzaam zijn.]

Trouwens deze FZR 1000's zijn de eerste met EXUP ( de 87 en 88er had nog geen EXUP.)
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd...

[me]Skoezie moet zijn nieuwe aanwinst ook nog steeds ophalen en trekt het bijna niet meer...[/me]
 
Dank voor alle feli's En ja de motor is aan de "kleine" kant maar dat verbeterd de handelbaarheid in mijn optiek!

Ook ik moet nog ff wachten tot 30 maart om te kunnen }) })

Nog ff over de banden, achter komt een BT 10 18 inch en voor ligt nog een bt 56.

lijkt me voldoende vooralsnog :z :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan