FZR 750 OW1

bigrobb

Die hard MF'er
19 nov 2002
656
0
assen
Ik zoek meer foto's van de FZR 750 OW1 uitvoering.
Ik zoek vooral foto's uit de superbikes( zie plaatje)

full
 
Weet er eentje in het echt te staan, heb je daar wat aan???, kan je zelf foto's nemen. Neem namelijk aan dat het voor een projectje is, toch????
 
ik heb videobeelden op het circuit vanaf m'n eigen motor van een OW1 en een OW2, helaas heeeeeel wazig en niet te herkennen......*!!#^%$!#@ klote !!
 
er heeft er heel lang eentje gestaan bij safe staphorst, misschien ondertussen verkocht maar grote kans dat ie er nog steeds staat.
dit is dan wel de gelimiteerde productieversie dus niet in racetrim, maar wel een echte OW-01 dus

edit: staat er nu eentje in almelo, kijk op www.safe.nl
 
een van de jongens die als marshall reed bij circuitdagen van niwa had een de oude ow 01 van jeffery de vries, en dat was toch echt een yzf, ik wist niet dat ze die aanduiding voor verschillende types gebruikte

Nope, onmogelijk. De OW01 is steeds een FZR750R geweest, als het een YZF was, dan was het een OW02, en dan was het dus een R7. :)
 
een van de marshalls van crt dat kan want die motor is van henk de vries en staat in lelystad :) en daar staat ook een r7
 
Nope, onmogelijk. De OW01 is steeds een FZR750R geweest, als het een YZF was, dan was het een OW02, en dan was het dus een R7. :)
de OW-01 is dus idd een FZR, hierna heeft yamaha geraced met de YZF750R maar hier is dus nooit zo'n exclusieve peperdure versie van op de markt gekomen en daarna dus met de YZF R7 OW-02.
 
Ik ben niet opzoek naar een om aan te schaffen maar ik zoek foto's van de raceversie om misschien mijn eigen motor zo te laten spuiten.
 
Foto's van de gewonen uitvoering zoek ik niet die heb ik al gevonden.
Ik zoek meer iets zoals de lucky strike uitvoering.

Deze uitvoering zoek ik dus niet!
full
 
Het lijkt me inderdaad een goed idee om een keer bij elkaar te komen in het midden van het land met alle dubbel r-en. Er moeten toch wel een paar van die homologatiemodellen voor de Superbikes rondlopen. Ben zelf erg benieuwd hoeveel OW01’s er rond lopen op kenteken. Ik weet dat Henk de Vries nog een nieuw exemplaar heeft en een ex Pirovano. Bij elkaar weet ik er zes te staan.

O ja, er zijn twee modellen, namelijk het model uit ’89 en uit ’90. Er zijn kleine verschillen. Zover als ik weet zijn er nieuwe drijfstangen in gekomen en is de kleurstelling iets anders.
Bij die van ’89 zit het blauw op de kuip los van het rood en bij die van ’90 zit het er aan vast. Ook hebben ze verschillende koplampen.

Lambik
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan