FZR als muilezel

Duncan

MF veteraan
Donateur
19 mei 2001
16.330
12.893
Beste M-F'ers,

De vakantie en dus ook het vakantiegeld komen er weer aan. Als het weer mooi blijft/word was ik van plan Nederland en omgeving eens te verkennen op de 2-wieler. Nu heb ik 1 probleem , in een tanktas en rugzak kan je niet zo veel kwijt. Heeft er iemand misschien een idee waar en van welk merk ik het best zo'n mooi tassensetje voor achterop kan krijgen? Het hele zaakje moet achterop een FZR 600 komen te zitten. Bij ons in nijkerk zit Brouwer maar die hebben meer customspul en lederen zadeltassen met franjes vond ik niet zo'n goed idee :) .

Duncan
 
Beste M-F'ers,

De vakantie en dus ook het vakantiegeld komen er weer aan. Als het weer mooi blijft/word was ik van plan Nederland en omgeving eens te verkennen op de 2-wieler. Nu heb ik 1 probleem , in een tanktas en rugzak kan je niet zo veel kwijt. Heeft er iemand misschien een idee waar en van welk merk ik het best zo'n mooi tassensetje voor achterop kan krijgen? Het hele zaakje moet achterop een FZR 600 komen te zitten. Bij ons in nijkerk zit Brouwer maar die hebben meer customspul en lederen zadeltassen met franjes vond ik niet zo'n goed idee :) .

Duncan

Waar jij het over hebt is Brouwer Custom, die klootzakken hebben op de Patroonstraat (vlak langs de A28) ook nog supersports hoor. Ik kom daar nooit meer binnen, maar tassen hebben ze vast wel. En anders ff langs een Yamaha dealer.
 
Waar jij het over hebt is Brouwer Custom, die klootzakken hebben op de Patroonstraat (vlak langs de A28) ook nog supersports hoor. Ik kom daar nooit meer binnen, maar tassen hebben ze vast wel. En anders ff langs een Yamaha dealer.

Die 2e bedoelde ik ook. Ze hebben wel motoren,helmen en kleding maar maar 1 tanktas en verder wat van die choppertassen. Niet echt veel keus dus :( . Verder weet ik niet veel van ze dus of het klootzakken zijn :?
 
Oxford heeft zadeltassen voor supersports, weet alleen niet welke dealers die verkopen, misschien effe navragen bij importeur. Bagster heeft geloof ik ook wat types zadeltassen voor snellere bakken.

Over Brouwer hoor ik meer slechte verhalen, heb er zelf nooit wat gekocht maar de zaak vind ik maar zo zo.
 
En anders ff langs een Yamaha dealer.

Zou dan wat universeels kopen. Voor "echt" Yamaha betaal je volgens mij iets meer dan voor universeel spul. Daarbij is universeel wat makkelijker mee te nemen naar een andere fiets.
Ik heb ook in dubio gestaan of ik een Yam-tanktas zou kopen of een universele.
Is een universele geworden.

Niet dat ik er veel aan heb haha. Zit dat ding vol en heb ik hem op de tank >
kan ik met goed fatsoen niet meer bij het stuur haha. En gaat ie alsnog op de buddy.
 
Da's nog eens handig kaartlezen })

Ik kan het "vuldeel" eraf ritsen en het "platte" deel kan dan op de tank geplakt blijven.
"Vuldeel" achterop en Annetje ziet weer wat en kan sturen })
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zou dan wat universeels kopen. Voor "echt" Yamaha betaal je volgens mij iets meer dan voor universeel spul. Daarbij is universeel wat makkelijker mee te nemen naar een andere fiets.
Ik heb ook in dubio gestaan of ik een Yam-tanktas zou kopen of een universele.
Is een universele geworden.

Niet dat ik er veel aan heb haha. Zit dat ding vol en heb ik hem op de tank >
kan ik met goed fatsoen niet meer bij het stuur haha. En gaat ie alsnog op de buddy.

Was al moeilijk zat om een fatsoenlijke tanktas te krijgen. De FZR heeft een kunststof behuizing om de tank zodat magnetische tassen niet werken en door de vorm kon ik ook geen tas met zuignappen gebruiken. Heb er uiteindelijk 1 met haakjes en spanbandjes kunnen bestellen.
 
Track tank & zijtassen by IVM henk van marle veghel
hebben zeer veel keus in dit spul.
( wij verkopen het ook )
 
Terug
Bovenaan Onderaan