FZR, het enige echte, volledige topic

Goeie, ik ga die nog eens checken.
Hoor wel een relais een tik geven maar geen pomp lopen of zo. Ik merk geen verschil in lopen met deze schakelaar aangesloten of niet aangesloten.
En er zit in ieder geval geen 10 liter in de tank volgens mij.
Zit er ook een lampje voor reserve op het dashboard? Ik heb enkel 10km gereden toen ik de motor kocht en toen is hij uit elkaar gegaan.
 
FF, voor de zekerheid dan, de benzinepomp doet het en je hebt meer als 10 liter in je tank?

De switch die links op de kuip bij de fzr600r zit is om de benzinepomp aan te zetten, want het laatste gedeelte van de tank zit onder het vlotterniveau. Zo blijft er met kleine druk benzine in je vlotterbakken komen.

Bobines doormeten is genoeg, ze gaan bijna nooit stuk. Hebben ze de goeie waarde, lekker laten zitten.
Ik heb volgens mij geen 10 liter in de tank zitten. Enkel in het diepste gedeelte van de tank zit benzine.
 
Goeie, ik ga die nog eens checken.
Hoor wel een relais een tik geven maar geen pomp lopen of zo. Ik merk geen verschil in lopen met deze schakelaar aangesloten of niet aangesloten.
En er zit in ieder geval geen 10 liter in de tank volgens mij.
Zit er ook een lampje voor reserve op het dashboard? Ik heb enkel 10km gereden toen ik de motor kocht en toen is hij uit elkaar gegaan.
Weet ik niet meer, denk van niet omdat je een indicatie krijgt omdat de motor slecht gaat lopen
 
Er zit een reservelamp in je dashboard, gooi sws die tank effe wat voller. De pomp hoor je normaal bij iedere inschakeling lopen. die reservestand is een kwaal, overbrug die schakelaar om te testen. Direct onder die svhakelaar zit een connector
 
Goeie, ik ga die nog eens checken.
Hoor wel een relais een tik geven maar geen pomp lopen of zo. Ik merk geen verschil in lopen met deze schakelaar aangesloten of niet aangesloten.
En er zit in ieder geval geen 10 liter in de tank volgens mij.
Zit er ook een lampje voor reserve op het dashboard? Ik heb enkel 10km gereden toen ik de motor kocht en toen is hij uit elkaar gegaan.
reserve is minder als 10 maar bij meer als 10 weet je zeker dat je genoeg benzine hebt.

ik heb ook geen benzinefilter op de fzr600r, geen idee hoe dat bij de 400 geregeld is maar ik merkte dat je zelfs met de pomp aan de tank niet leeg kon rijden.

Bij mij gaat ook het reserve lampje niet aan, het is gewoon braap totdat het niveau te laag, dan de knop omzetten, gaat het lampje wel aan, en doorgaan.
 
Dat gedrag van het lampje en de schakelaar scheelt van jaar tot jaar.
 
Denk dat ik sowieso bobines ga bestellen.

Jahoor, daar gaan we weer, klakkeloos vervangen. Meet ze effe, dsan weet je meer

Kan het ook iets te maken hebben met de knop die in de kuip zit waar je hem mee op reserve kunt zetten?
Die heb ik afgekoppeld maar ook aangekoppeld maar dat maakt verder ook geen verschil

Als je die knop afkoppelt heb je sws geen reservestand meer. Stekkertje aan de draadboom kortsluiten
 
Jahoor, daar gaan we weer, klakkeloos vervangen. Meet ze effe, dsan weet je meer



Als je die knop afkoppelt heb je sws geen reservestand meer. Stekkertje aan de draadboom kortsluiten
Ik ga de bobines niet meteen vervangen maar het is altijd handig om ze achter de hand te hebben als reserve. Beetje onderdelen sparen voor de racer en ze kosten de wereld niet.

Zou het ook kunnen dat de CDI op de een of andere manier niet meer goed is?
 
Laatst bewerkt:
Ik ga de bobines niet meteen vervangen maar het is altijd handig om ze achter de hand te hebben als reserve. Beetje onderdelen sparen voor de racer en ze kosten de wereld niet.

Das wès ja

Zou het ook kunnen dat de CDI op de een of andere manier niet meer goed is?
Volgends mij regelt de relaiskast dat, niet zeker hoor
 
Terug
Bovenaan Onderaan