FZR, het enige echte, volledige topic

We kochten hem van iemand die zei dat hij alle olie en benzine eruit gooide. De plug er juist indraaien en de kraan schoonmaken bleek voldoende. Maar door een overschot aan projecten is het rijdend maken er nooit toe gekomen. Er mist dus een ruitje, een paar uitlaatveren en her en der vast nog wel een boutje. Banden zijn op, maar verder best ok ding volgens mij.

Dit is de eerste en enige keer dat we hem lopend hadden, nu 2,5 jaar terug: Het beest loopt
 
20190412_211438.jpg

Hier met 0km op de tellert:9~

Ik ga je PB sturen
 
Klinkt als een oplossing 👍
Geloof dat de motor zelf ook nog uitgegraven moet worden, dus haast heeft het niet.
 
Ik heb zelf ook nog een 87er, affijn dat weet je, in groot onderhoud.
Mag ik er uit opmaken dat jij je FZR nieuw hebt gekocht en er de eerste eigenaar van bent??? Datum tenaaamstelling = Datum eertse toelating???
 
Ik weet niet hoeveel haast je hebt maar je weet hoe ik ben....
hij staat nu wel véél dichtbij Rèswèk dan de vorige ;)

Ben ik straks wel voor het eerst sinds het behalen van m'n rijbewijs FZR-loos. Misschien toch eens opzoek naar een mooi 400tje of toch een mooie roze YZF750 met gepolijst frame (telt ook vind ik :p)
 
Was ik daar al niet een keer geweest? Niet toen ik nummer 3 ophaalde maar wat onderdelen dacht ik...
 
Ik hoop alleen dat @markjuhh die 1000 niet als donorfiets gaat gebruiken maar daadwerkelijk een nieuwe kans gaat geven,
 
Ach, soms is het niet erg om een fiets te slachtofferen. Daarmee maak je de overblijvende populatie nog bijzonderder én je houdt er een mooi exemplaar mee op de weg. Beter dat dan een streetfighter oid...
 
Volgens mij ben ik de 4e eigenaar.
De 1e was een canadees.
De 2e heeft hem naar nederland gehaald en woonde vroeger aan het speelveldje waar ik als minimarkje in de speeltuin speelde en voetbalde enzo. Toen was voor mij al zeker dat ik later ook zon motor wou, want dat was toen de vetste motor ooit.
Toen is hij naar eigenaar 3 gegaan die hem blauw gespoten heeft.
En toen heb ik hem gekocht omdat hij wel leek op wat ik me nog herinnerde van vroeger in de speeltuin. Pas later er achter gekomen dat hij er niet alleen op leek, maar dat het ook nog eens precies die motor was :9~
Op de foto hierboven was de teller net van 99999 naar 0 gesprongen.

De bedoeling is wel om ze beide rijdend te houden. Zal misschien zo afentoe wel iets geleend gaan worden, maar dat is dan hooguit om ff het ritje motorzaak te doen om dat onderdeel te bestellen.
 
De bedoeling is wel om ze beide rijdend te houden. Zal misschien zo afentoe wel iets geleend gaan worden, maar dat is dan hooguit om ff het ritje motorzaak te doen om dat onderdeel te bestellen.
Onthou dat er nog wel wat onderdelen hier en daar zwerven. maar het kan gebeuren.

Toeval van die fiets. Ik heb hetzelfde ongeveer met de zwarte 1000. Vriendje van de groep was eerste eigenaar.
 
De FZR600rr heb ik na een hele periode al een tijdje geleden verkocht.

Volgende deeltjes heb ik nog (in de weg) liggen, als je interesse hebt, dan graag pb.
Prijsje komen we wel uit😉

Km snelheidskabel
Koppelingsdeksel
 

Bijlagen

  • 4E04B003-4B6D-4CDF-9396-C32285139521.jpeg
    4E04B003-4B6D-4CDF-9396-C32285139521.jpeg
    97,3 KB · Weergaven: 4
  • 7C6DB5C5-EC9B-405A-A5E9-26CE5FFA1285.jpeg
    7C6DB5C5-EC9B-405A-A5E9-26CE5FFA1285.jpeg
    55,9 KB · Weergaven: 5
Gek he, kleppendeksels en koppelingsdeksels wordt je mee dooidgegooid
 
Goed bewaren.
In dat deksel zit toch ook het koppelingsdingetje
 
Goed bewaren.
In dat deksel zit toch ook het koppelingsdingetje
Dat klopt helemaal, maar waar die sferische kogel tegenaan moet drukken (asje plus de rest van de fiets 😋) heb ik niet meer

Mag ook weg voor wêinig
2x Sixpack grimbergen dubbel ofzo voor beiden
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan