FZR, het enige echte, volledige topic

Nou. ik dan ook maar in het FZR topic reageren :P

lach ze allemaal:

full
 

dank u, dank u :+

die van jou(de toverbal _O- ) , was toch een 25kw? of niet?

Hij is door een kennis omgedoopt in RainbowBike. dus zo dien je hem te noemen. of Heggeschaar. en ja, hij heeft een kwartgas, helaas. t`is niet anders.

geef dat ding eens een spuitbeurt man mozes scrible :P

groet steven

PS niet wit :+

Heb ik geprobeerd. meerdere keren. zie je dat niet???

:+

Ga hem niet spuiten. ik ben nu een "begrip" onder de WF-rijders :o
 
Wie heeft ons SV rijders nog gezien in Wijk bij Duurstede op de parkeerplaats. Vond het op zich wel leuk dat Suzuki meets Yamaha :)
 
Ik was er zelf niet bij helaas, maar ik hoorde idd wel van de 2 clubs die elkaar tegen kwamen. Leuk is dat.
 
Ah, mooi een FZR topic :)

Ik ben al een tijdje aan het kijken naar een FZR 600 en hoop zaterdag een proefritje te gaan maken. Moet alleen nog vervoer zien te vinden |( .

Kzal een piccie showen als et em wordt :)
Greetz
Martian
 
Wie heeft ons SV rijders nog gezien in Wijk bij Duurstede op de parkeerplaats. Vond het op zich wel leuk dat Suzuki meets Yamaha :)

Dat was wel een grappig gezicht. Volgens mij waren jullie ook nog bij de Mac.
Trouwens, ik geloof dat er iemand bij jullie met zijn R1 in de verkeerde groep zat :+
 
Dat was wel een grappig gezicht. Volgens mij waren jullie ook nog bij de Mac.
Trouwens, ik geloof dat er iemand bij jullie met zijn R1 in de verkeerde groep zat :+
Hee Riekky,

Mooi gezicht he die Sv'tjes. Bij ons zat er ook 1 vreemde motor tussen. Een suzuki gsxr 750 (hij was alleen wit met rood en zwart en viel niet zo op tussen die fzr'ren.
 
nog even en dan...

tsjah, dan ben ik ook de trotse eigenaar van een FZR 600

mag ik me alvast aanmelden?? haha
 
Hallo,

Ik ga van middag kijken naar een Fzr 600 uit 94 met 27000km op de teller,
nu ben ik al langer aan het rond kijken en heb eens gekeken wat de prijzen zoal doen. met deze km stand is de vraag prijs eigenlijk heel laag in vergelijking met de rest. €1250
dan rijst natuurlijk de vraag waar zit het addertje onder het gras?

iemand suggesties of is dit een fair bedrag voor een goede fiets uit die tijd met net een onderhoudsbeurt, waarbij vervangen is:
spanningsregelaar,
achterband,
keerringen,
voorwiel lager,
accu,
koppelingsplaten (bij 27000km???)
 
Ja, oud topic, ik weet het....

Als niet FZR-rijder heb ik geen toegang tot het FZR forum, maar ik heb wel een FZR vraag.

Heeft iemand een foto van een FZR 600 kroonplaat, en zou iemand voor mij een paar maten willen meten?
En dan wel de maten tussen de gaten waar de voorpoten doorheen steken/in zitten en de hart op hart afstand tussen deze twee gaten?

Ik zou je erg dankbaar zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan