fzr under construction,alvast wat plaatjes

subduc

MF veteraan
9 apr 2002
2.962
0
Veenendaal
6627


6626


6639


hier dus mijn fzr met cbr kontje,let niet op de details want dit is gewoon een voorproefje alles word nog weggewerkt en de hele motor word nog gespoten.maar ik denk laat ik alvast wat fotos zien met et project waarmee ik en mijn pa mee bezig zijn.frame en achterbrug zijn u zwart en over een week ofzo word de motor gespoten in lamborghini oranje en blauw.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind zo'n gestroomlijnd kontje een stuk :9~ dan de vierkante die er standaard opzit. Als je er R6 LED verlichting opbouwd, dan wordt het helemaal jummy. Succes met het klussen.
 
De Yamaha kwam ik tegen op 2dehands Effe zoeken op VFR.
Is ook wel geinig niet de kleuren maar wel de ombouw van die fiets.

Te koop aangeboden
Merk: Yamaha
Type(nummer): FZR 1000
Soort: Racer
Cylinderinhoud: 751 - 1000cc
Aantal cylinders: 4-cilinder
Bouwjaar: 1993
Kenteken: MXH 121
Te koop een zeer speciale Yamaha FZR 1000!!! Achterzit Kawasaki ZX9R, zelfbouw uitlaat, enkelzijdige achterwielophanging van Honda VFR, special paint. Gespoten in Candy kleuren.

1102028.jpg


Vind het altijd wel gaaf de fietsen waar op proffesionele manier onderdelen van andere machines op gesleuteld zijn :}
 
Mm mieschien nogw el leuk ideetje: Dat vliegwieldekseltje openzagen en plexiglass ervoor..... K weet trouwens niet of dat wel staat op een ss/st maar op VMax is wel geil.
 
alvast bedankt voor de reacties.
hij is nog in bouw dit is gewoon de vorm die ik em wil laten krijgen,naar mijn mening beter als dat vierkante.
effe op wat punten reageren et kontje valt echt mee in de lengte maar hij schuift nog iets verder naar voren.dat van dat vliegwiel dekseltje zat ik ook al aan te denken,effe kijken of dat nog wat word.en kwa motormanagement is die ongeveer 35 pk(ik ben bijna 18 dus 25 kw periode als ik 18 ben)en ja hij kan 25 kw worden gemaakt :)
 
Laatst bewerkt:
weet trouwens iemand wara je je uitlaat hoger kan laten maken of er verleng stukjes kunnen worden gemaakt,want ik wil mijn uitaat wat hoger hebben.
 
weet trouwens iemand wara je je uitlaat hoger kan laten maken of er verleng stukjes kunnen worden gemaakt,want ik wil mijn uitaat wat hoger hebben.

Ik weet iemand die uitlaten maakt voor 2 takten, die kan dat vast ook wel, moet je eens bellen naar Sabra motorbanden (geldermalsen) en vragen naar Pieter. Je kan het altijd ff vragen.

www.motorbanden.nl kan je het telnr vinden...moest van Niels.
 
Mm mieschien nogw el leuk ideetje: Dat vliegwieldekseltje openzagen en plexiglass ervoor..... K weet trouwens niet of dat wel staat op een ss/st maar op VMax is wel geil.

Is erg mooi, kom je veel op de duitse fighters tegen. Zijn voor verschillende merken verkrijgbaar. :9~
 
@ parelelweg zo te zien :? ...

Ik vind 't zeeeeeeer strak...maar beter spuit je 'm nog wel ff mooi over dan is 't helemaal vet!
 
Nu nog een andere voorkap.. of misschien nog beter.. sloop die eraf.. heppie echt een gave streetfighter!
 
Erg vetjes hoor :)

Ik ben bezig met R1 kontje.. laat terzijnertijd ook wel wat foto's zien..

ziet er erg goed uit wat je gemaakt hebt.. mooi..

vraagje.hoe ga jij het kenteken plaat euvel op lossen ?
 
Zo wat ziet zo´n motor er anders uit met zo´n kontje i.p.v zo´n vierkante !! mooi hoor! Ben benieuwd naar het eindresultaat :9
 
Erg vetjes hoor :)

Ik ben bezig met R1 kontje.. laat terzijnertijd ook wel wat foto's zien..

ziet er erg goed uit wat je gemaakt hebt.. mooi..

vraagje.hoe ga jij het kenteken plaat euvel op lossen ?
et kentekenplaatje komt er met zo weinig mogelijk frits frats op te zitten en hij gaat errug mooi staan.maar dat zal je zien als die klaar is en als alles goed komt word de achterlicht en knipperlichtjes ook supermooi weggewerkt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan