fzr under construction,alvast wat plaatjes

Heb je nog een paar foto's over de vorderingen want praten is leuk maar beeld zegt toch meer. Ik ben namelijk ook opzoek naar wat ideeen.*d
 
Mjoah ik ben ook wel HEEEEL benieuwd :} :}

Ziet er inderdaad al erg mooi uit :)
sorry jongens camera is kapot word gemaatk,de kappen liggen nu bij frans de weerdt om gespoten te worden en dan gaan we opbouwen,ik hoop dat die camera snel terug is |( |( |(
kan alleen zeggen dat ie vrijdag 25 kw word gemaakt,end at we nu alles aan et schoonmaken zijn en nog wat kleine dingetjes veranderen.en geduld

maar ik denk dat et wachte word beloond als alles zo eruit ziet wat ik in gedachten heb.even geduld sorry
 
Laatst bewerkt:
iemand anders toevallig nog een zitje van een r6 liggen voor weinig? :)

wil de mijne ook zo gelikt maken, kan voorlopig toch niet rijden dus heb alle tijd om het te fixen.


Zitje?? Wat bedoel je? De hele kont zekers...

Kheb nog wel een zadel liggen... voor wehnig...
 
sorry jongens camera is kapot word gemaatk,de kappen liggen nu bij frans de weerdt om gespoten te worden en dan gaan we opbouwen,ik hoop dat die camera snel terug is |( |( |(
kan alleen zeggen dat ie vrijdag 25 kw word gemaakt,end at we nu alles aan et schoonmaken zijn en nog wat kleine dingetjes veranderen.en geduld

maar ik denk dat et wachte word beloond als alles zo eruit ziet wat ik in gedachten heb.even geduld sorry

Ik wacht in spanning af *D
 
wat vinden jullie hier van dan..
Dit moet haast wel de mooiste v-max zijn......

(Afbeelding)
of deze ;)

vmax%20plus%20r6kont.jpg



;)

ben nl. bezig een nieuwe kontje te zoeken voor m\'n max..
 
wat komt er allemaal bij kijken?
wat moet allemaal verplaatst worden of welke frame onderdelen moeten aangepast worden.

Zijn er ook nog andere kontjes die erop passen?

Bedankt voor de tips

Jouw motor krijgt zo wel een lekker agresief uiterlijk vooral als alles in een geheel gespoten is


Kijk eens bij de volgende link.

http://www.umit.maine.edu/~heath/fzr/index.html

deze gozer heeft een foto\'reportage gemaakt van de verbouwing van zijn FZR achterkant naar een R6 achterkant.
 
Terug
Bovenaan Onderaan