fzr under construction,alvast wat plaatjes

Heb je ook werkfoto's
Ik ben bijvoorbeeld benieuwd hoe je het probleem met het koelreservoir e.d. hebt opgelost.
leftside%20dark.gif


 
Laatst bewerkt:
sorry ik heb nog geen tijd gehad om een echte werkbescrijving te maken maar dat komt als die klaar is.et koelreservoir kan gewoon bijna op de dezelfde plek onder et kontje.
 
Hmmz. ik vind het persoonlijk ook niet zo mooi. Het model klopt gewoon niet meer.

Teveel vrije ruimte ook tussen achterwiel en zitje. Moet toch wel minimaal een spatbord zitten.


NOU??
vergelijk hem es met de r6?
het enige wat ik erop aan te merken heb is dat de uitlaat wat omhoog zou moeten.
verder vind ik persoonlijk dat de verhoudingen aardig kloppen.
maar dat is natuurlijk persoonlijk
03r6_silv_1.jpg

new%20right.JPG
 
Ik neem aan dat ik die R6 kap dan weg kan mieteren? :)

ALs jij Sander bent.. NEEEEEEE.. :) Ik kom hem zo spoedig mogelijk ophalen. Helaas door overlijden van broer heb ik laatste weken mijn kop even op 1001 plaatsen gehad behalve op de goeie..sorry dat ik nog niets heb laten horen.
 
ik wou eerst ook een r6 kontje erop maken maar ik vond et kontje te strak voor de voorkant,et kontje wat er bij mij nu opzit is wat lomper en staat mooier,maar dat is mijn mening,al is die motor op et plaatje wel mooi afgewerkt.
 
ALs jij Sander bent.. NEEEEEEE.. :) Ik kom hem zo spoedig mogelijk ophalen. Helaas door overlijden van broer heb ik laatste weken mijn kop even op 1001 plaatsen gehad behalve op de goeie..sorry dat ik nog niets heb laten horen.
Maakt niet uit. Laat ik hem gewoon nog liggen :) . Kan me wel voorstellen dat je even iets anders aan je hoofd hebt. Gecondoleerd.
 
iemand anders toevallig nog een zitje van een r6 liggen voor weinig? :)

wil de mijne ook zo gelikt maken, kan voorlopig toch niet rijden dus heb alle tijd om het te fixen.
 
wat komt er allemaal bij kijken?
wat moet allemaal verplaatst worden of welke frame onderdelen moeten aangepast worden.

Zijn er ook nog andere kontjes die erop passen?

Bedankt voor de tips

Jouw motor krijgt zo wel een lekker agresief uiterlijk vooral als alles in een geheel gespoten is
 
wat komt er allemaal bij kijken?
wat moet allemaal verplaatst worden of welke frame onderdelen moeten aangepast worden.

Zijn er ook nog andere kontjes die erop passen?

Bedankt voor de tips

Jouw motor krijgt zo wel een lekker agresief uiterlijk vooral als alles in een geheel gespoten is
frame moet een stukkie worden afgezaagd en een beetje worden omgebogen,tankje achter moett worden bijgewerkt,zlef plaatjes maken voor elektronica en draden omleggen,nieuwe steuntjes voor kontje maken en erop lassen zitje passend maken en ja nog veel meer kleine dingen eigenlijk,et is een hoop werk.als je specifieke vrage hebt hoor ik et wel.
frame en achterbrug zijn nu zwart staatt eruuug gaaf,kroonplaat gepolijst en dat soort dingetjes,en hij word als alles goed gaat over twee weken gespoten.

P.S. ik heb 7 verschillende kontjes erop gehad van kawasaki tot ducati maar deze paste echt et mooist

P.P.S. wat bedoelen jullie met kickmeister :? :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan