FZR1000 blok in YZF750R

Ad Vance

MF'er
18 jul 2003
137
0
Alkmaar
M'n 750 verbruikt extreem veel olie. M'n motor heb ik al helemaal gestript en aan het blok ga ik volgende week werken. Als ik het allemaal simpel kan oplossen dan is er geen probleem, maar als het hier een ragblok betreft (30.000km; zelf 2000 gereden) dan denk ik erover een ander blok erin te zetten. Ik heb al veel rondgevraagd maar ik weet nog niet zeker of dat mogelijk is.
Weet jij of een FZR1000 of een ander blok (thunderace ofzo) erin past zonder aanpassingen? Ik heb echt hulp nodig! Met dit weer niet kunnen rijden is pijnlijk ;( . Kan je me er wat over vertellen en/of heb je zelfs een passend, goed blok voor me, reageer dan AUB....

gr Vins
 
Denk niet dat het vanzelf gaat ,maar ik zou het toch proberen als ik jou was ;)
Zal wat langer duren om terug te rijden maar als-ie klaar is heb je wel een retesnelle YZF750-1000 :P :P
Wel oppassan met die FZR-blokken ,die zijn ook vaak afgebeuld en stoken ook gemakkelijk olie ! '(
 
Er heeft ooit in de nederlandse bladen een stuk gestaan over ik dacht Maarten Duyzers (ex 500cc coureur) die het cilinderblok van een FZR 1000 op het carter van een YZF750SP had gemaakt. Betrekkelijk eenvoudig zelfs.

Ik denk dat het in de Kixcstart of in Moto73 is geweest zo rond 1997.

Hoe dan ook is het een leuk project voor de komende winter.... :}
 
OKOK, ik ben overtuigd. Nu is het zaak een goede 1000 te vinden voor relatief weinig euri. Komende week ga ik er tegenaan. I let you guys posted!Want kruizzen, dat moet er gedaan worden..... 8-)
bedankt voor jullie reacties!Meer is uiteraard nog welkom...
 
Ik wil mijn YZF750R verwennen met een 1000cc blok.... *D
Ik ben nu op zoek naar een 1000cc blok van of FZR of Thunderace. Weet iemand een goede te liggen.

Wat is een gangbare prijs voor een dergelijk blok met en zonder inruil van mn 750 blok (30.000km). Weet iemand goede slopen in NH?
 
Deze advertentie staat op marktplaats.nl

Aangeboden: Onderdelen fzr 1000 bj '92
Prijs: t.e.a.b.
Beschrijving: I.v.m. schade te koop
diverse onderdelen van mijn fzr 1000
zoals: remtangen, tank, wp achterveer,
wielen met banden(70%), motorblok,
achterbrug.
Foto: Geen foto beschikbaar
Naam: kees
E-mail: E-mail de adverteerder
Telefoon: 06-15257050
Woonplaats: zierikzee
Provincie: Zeeland
Plaatsings datum en tijd: 09-07-2003, 10:42:49
Aantal maal gezien: 185
 
Laatst bewerkt:
Deze advertentie staat op marktplaats.nl

Aangeboden: Onderdelen fzr 1000 bj '92
Prijs: t.e.a.b.
Beschrijving: I.v.m. schade te koop
diverse onderdelen van mijn fzr 1000
zoals: remtangen, tank, wp achterveer,
wielen met banden(70%), motorblok,
achterbrug.
Foto: Geen foto beschikbaar
Naam: kees
E-mail: E-mail de adverteerder
Telefoon: 06-15257050
Woonplaats: zierikzee
Provincie: Zeeland
Plaatsings datum en tijd: 09-07-2003, 10:42:49
Aantal maal gezien: 185

Je hebt mail én een gemiste oproep op je GSM })
 
Terug
Bovenaan Onderaan