Fzr400 fightertje

Smaken verschillen. Wat verwacht je nou? Dat hij het verandert?
 
kben niet echt gecharmeerd van die tank, oogt erg groot en vind het gat nogal zinloos, ik bedoel leuk om je filters te laten zien maar niet in zo'n simpele boog eroverheen :?

Juist die uitsparing maakt het wat minder lomp. En die 'simpele boog' werkt juist heel goed, je ziet veel te vaak 'hoeking' laswerk. Daarbij is ingewikkelder niet altijd beter als je het mij vraagt.
 
De motor is ook nog helemaal niet opgebouwd. Denk dat het heel mooi in verhouding is als zadel/kontje/koplamp etc erop zitten.
 
zoiets :Y

full
 
Leuk als je weg bent dat er zo door gedacht word.De tank oogt ook wat lomp,ja.Maar het is de bedoeling dat er een dergelijke kont opkomt als op de tekening maar dan wat minder sky high!en dat de tank strak op de kont aansluit zodat het 1 geheel word.
Groet Gerard
 
lol, ik vind hem wel mooi, geen foto van de zeikant, kan ik iets beter tekenen haha :P

Gerard, kun jij enkel zijdige bruggen lassen naar eigen idee ? (rond buis).

wil je me daar even over mailen :?

Gr. Steven
 
Ben met het tankje bezig,toch maar wat kleiner gemaakt.
full
 
Met een bolkophamer en een stuk stalen I balk in de bankschroef.Vrij simpel,maar het werkt.
 
Tankje zit in elkaar gehecht,kan worden afgelast!Juist ja,een pijpje ertussen.
Groet Gerard
full
 
Dat laten we doen,ieder zijn vak!Komt in zijn geheel een plamuurlaag op word die wel wat zwaarder van maar ook veel sterker.Is bij mijn eigen fiets ook zo gedaan,zir er al 7jaar op,gebeurt niks mee..Laat het hele spul wel eerst stralen en primeren en dan pas wordt er geplamuurd.Wou de zit laten doorlopen tot de hoek van het frame maar word me wat teveel plaarwerk,iemand nog suggesties?Vast wel!
 
Dat laten we doen,ieder zijn vak!Komt in zijn geheel een plamuurlaag op word die wel wat zwaarder van maar ook veel sterker.Is bij mijn eigen fiets ook zo gedaan,zir er al 7jaar op,gebeurt niks mee..Laat het hele spul wel eerst stralen en primeren en dan pas wordt er geplamuurd.

oké duidelijk, idd ieder z'n vak, en als je het goed laat doen zal het ook zeker goed blijven zitten idd!
 
Terug
Bovenaan Onderaan