[fzr600]raar geluidje bij inschakelen contact?

_Axis_

MF'er
15 mrt 2003
194
0
Tilburg
Vanmiddag even een filmpje gemaakt van mijn nieuwe (en eerste) tweewielerige liefje, om het geluid vast te leggen.

Het vreemde is, dat toen ik het contact aanzette, ik een raar geluid hoorde. Heel zachtjes ratelen. Daarna startte hij echter prima, en ik heb verder ook niets vreemds gehoord.

Kijk hier, kun je het zelf horen: (DivX)


Iemand enig idee wat dit geluid kan zijn? Hij stond goed een half uur koud, heb het geluid daarvoor en daarna ook niet meer gehoord.. :?
 
Vet.. zo leren we telkens weer bij. En wederom bedankt allemaal, weer een mysterie de wereld uit :) :)

Ik ga weer rijden, kijken of de verlichting goed werkt.. Zie je overdag toch nooit zo goed, dimlicht was wel heel erg dim, en nee, hij stond niet op stadslicht :)
Ja, ik greep ook ieder excuus aan om te gaan rijden toen ik de motor net had. :P

Nog, trouwens. O-)
 
Hehe, inderdaad.. en morgen om 08:30 weer rijden, dus ik duik m'n bedje in..

Ik hoorde het geluidje net trouwens weer niet, maar ik denk dat ik ook heb gevonden waarom ik het niet hoor.. ik heb m'n helm op als ik 'm start, en dat had ik bij dat filmpje niet |(
 
Hehe, inderdaad.. en morgen om 08:30 weer rijden, dus ik duik m'n bedje in..

Ik hoorde het geluidje net trouwens weer niet, maar ik denk dat ik ook heb gevonden waarom ik het niet hoor.. ik heb m'n helm op als ik 'm start, en dat had ik bij dat filmpje niet |(
waarschijnlijk hoor je het de ene keer wel en de andere keer niet. bij m'n TDM doet ie het namelijk alleen als ie meer als 2 dagen ofzo heeft stilgestaan. als tie maar een dag gestaan heeft zit er denk ik nog benzine genoeg in de carbs.

edit: ik zag net dat ie niet zo lang had stilgestaan. dan doet ie het dus altijd
 
Moet je een BMW R-serie met ABS kopen, man.
Inschakelen, ZZZZZZZZ, brandstofpomp... 1e versnelling, KLONK, okee. Wegrijden, doffe bonk in de tank, BOINK, zelftest ABS. Bij het eerste stoplicht, optrekken, weer BOINK, zelftest ABS... :)
Leuk hoor, net een ouwe tractor. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan