FZR600 uit 1991

Status
Niet open voor verdere reacties.

Oldbie

MF'er
27 okt 2003
96
0
Emmeloord
Wegens verloren interesse en enigszins tijdgebrek mijn trouwe Yamaha FZR600.
Motor is voorzien van een donker ruitje (origineel nog aanwezig) en een Yoshimura demper....hoewel....het is meer een open pijp dan een demper O-) Originele demper ook nog aanwezig.

Bouwjaar van de motor is 1990 (kenteken 1991) en hij heeft bijna 68000km op de teller.

De motor heeft nu bijna 2 jaar stilgestaan maar hij start nog zonder problemen. De banden zijn wat zacht maar nog lang niet aan vervanging toe. Ook tandwielen en ketting zijn in zeer goede staat en ze kunnen nog een paar 1000 kilometer mee.

De motor is altijd goed onderhouden bij Motorcentrum Emmeloord. De motor heeft nog nooit een schuiver gemaakt dus enige schade is gebruik schade welke overigens minimaal is.

Onderstaand enkele foto's:

PICT0137.jpg


PICT0138.JPG


PICT0139.JPG


PICT0140.JPG


PICT0142.JPG




Verder is ook mijn outfit te koop. Dit bestaat uit:
Leren jas. Merk Rev'it! Maat 54
Leren broek. Merk Rev'it! Maat 27 short (onbeschadigde sliders....zo ver kwam ik niet :') )
Leren handschoenen. Merk Rev'it! Maar XXL
Laarzen. Merk Sidi. Maat 45

PICT0143.JPG




Motor: € 1200,-
Kleding: teab


Let vooral niet op mijn tuin. Deze is toe aan groot onderhoud :)
 
Laatst bewerkt:
Geen interesse, maar wanneer is er voor het laatste onderhoud gepleegd? En wanneer moet er weer onderhoud gepleegd worden? En de banden, vloeistoffen etc...

En natuurlijk de maten van de kleding, en dan voor het gemak een omschrijving van je eigen postuur. Zoals gewicht en lengte.
 
Laatst bewerkt:
Geen interesse, maar wanneer is er voor het laatste onderhoud gepleegd? En wanneer moet er weer onderhoud gepleegd worden? En de banden, vloeistoffen etc...

En natuurlijk de maten van de kleding, en dan voor het gemak een omschrijving van je eigen postuur. Zoals gewicht en lengte.
Laatste onderhoud was ca. 2 jaar geleden. Sindsdien erg weinig gereden....ca. 1000km.

Jasmaat: 54
Broek: 27 short
Laarzen: 45
Handschoenen: XXL

ik heb een kleine beurs ik kan een bod doen van 750 euro
Er is ruimte voor onderhandelen maar een bod van 63% van de vraagprijs is wel erg weinig :)

waar staat de fiets?
Hij staat in Emmeloord (Flevoland)
 
Hoi,

Kun je mij even mailen, woon ook in Emmeloord... ;) :Y

ZX12RRR@gmail.com

Wil de bike graag bekijken... :Y
 
hmmm :Y

Hoe staat het met de koppeling, de vering en het olieverbruik?
De motor is echt in optimale staat. Koppeling en vering is helemaal niet mis mee.....tenminste....ik heb er nooit problemen mee gehad. Olieverbruik is wat je mag verwachten. Normaal dus.

Morgenavond is trouwens de eerste bezichtiging. :)
 
Moeten er nog dingen aan gebeuren omdat hij zo lang heeft stilgestaan? Het zou voor mij de 1e motor zijn..
 
Gooi hier maar een mooi, glimmend, slotje op.
Hij is verkocht!! :Y

arbaces, heel veel plezier met je nieuwe aanwinst :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan