FZS 600 carbarateur slangen

Eric Z

MF'er
9 aug 2012
228
110
Ridderkerk
Ivm met kapotte schakelvorken ben ik een blok aan het omwisselen, is er iemand die mij kan vertellen waar de laatste 2 slangen heen horen te lopen vanaf de carbaratuer?

Original%20FZR%20carbs%20small.jpg


Slang met de knik en bescherming is benzine. Maar waar horen die andere 2 naar toe te lopen, die tussen carb 1&2 en die tussen 3&4?
Naar mijn idee zie ik of iets over het hoofd of is het afvoer of lucht waarvan ik niet weet waar ze naar toe moeten lopen.

Ik heb al exploded views van onderdelen bekeken maar daar herken ik de slangen ook niet in.
 
Blok draait inmiddels. Mocht ik ooit een Fazer tegen komen kan ik daar even kijken of ik ze op de juiste manier heb zitten.

Heb beide nu klem zitten in een clip op het rechtsachter op het blok.
 
Laatst bewerkt:
Dat klemmetje zit inderdaad en daar zitten ze nu doorheen. Andere afvoerslangtjes hangen recht naar beneden en zitten in een beugeltje onderaan in het frame.

Gisteren een flink stuk gereden en alles werkt naar behoren, maar de choke/gashendel moeten nog wel goed afgesteld worden. Draait nu hoog stationair en remt bijna niet op de motor, terwijl op de motor remmem juist ideaal is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan