FZS600 loopt niet stationair.

Sprookjesvis

MF'er
31 jul 2008
127
0
Tilburg
Facebook
mijn fazer wil maar niet stationair lopen. verder loopt het blok prima, alleen onder de 2000 tpm valt 'ie stil. hij heeft lang stil gestaan bij vorige eigenaar (9350km in 6 jaar), maar ik heb de vlotterbakken en benzinetank al schoon gemaakt. wie kan mij zeggen wat er verkeerd is? afstelling?
 
Als er niks veranderd is ( afstelling carbs ) dan zou ik de carbs toch ff demonteren en goed schoonmaken,

waarschijnlijk is het stationair gedeelte vervuild en wil ie daarom niet lopen.

( kanaaltjes verstopt met oude opgedroogde benzine meuk )

Suc6

Grtzzz Simon. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Als er niks veranderd is ( afstelling carbs ) dan zou ik de carbs toch ff demonteren en goed schoonmaken,

waarschijnlijk is het stationair gedeelte vervuild en wil ie daarom niet lopen.

( kanaaltjes verstopt met oude opgedroogde benzine meuk )

Suc6

Grtzzz Simon. 8-)
:^
Hier lijkt inderdaad een grondige schoonmaakbeurt van de carbs het beste.
Laat wel de synchroonstelling ongemoeid en houdt ze als een blok van 4 gekoppeld.
Het zal hier en daar wel wit uitgeslagen zijn in vlotterbakken en kanaaltjes.
Een busje reinigingsmiddel door je benzine en gewoon een paar lange ritten rijden, kan soms ook wel helpen.
De kleinste kanaaltjes zullen hier en daar wel wat verstopt zijn.
Succes!
 
:^
Hier lijkt inderdaad een grondige schoonmaakbeurt van de carbs het beste.
Laat wel de synchroonstelling ongemoeid en houdt ze als een blok van 4 gekoppeld.
Het zal hier en daar wel wit uitgeslagen zijn in vlotterbakken en kanaaltjes.
Een busje reinigingsmiddel door je benzine en gewoon een paar lange ritten rijden, kan soms ook wel helpen.
De kleinste kanaaltjes zullen hier en daar wel wat verstopt zijn.
Succes!

Bij de plaatselijke benzinepomp kan je waarschijnlijk ook wel een goedje krijgen om bij je brandstof te mikken....

Wel even goed op toeren laten komen........ (flink tourritje zegmaar) ;)
 
Heb de motor al goed warm laten worden en doorgetrokken tot 12k tpm (wat gaat dat ding ontzettend hard trouwens, maar dat terzijde) maar het word er niet beter op.. toch maar schoonmaken die zooi dan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan