Hi leden,
Deze zomer heb ik een FZS600 aangeschaft, welke op dat moment goed reed. Afgelopen week had ik een rit van 80km gemaakt en bij vertrek startte hij helaas niet.
Thuis aangekomen heb ik een aantal dingen gedaan:
-bougies vervangen
-ECU vervangen
-bobine nagemeten
-15k Ohm secundaire weerstand beide bobines
- bougie kapjes nagemeten
- 1) 0.8k Ohm
- 2) 1.1m Ohm
- 3) 0.8k Ohm
- 4) 0.8k Ohm
- accu vervangen
- startmotor gaat rond bij starten
- ruikt naar benzine na het starten, maar geen vonk
- alle zekeringen nagelopen, geen defecten
De 2e bougie kap moet ik waarschijnlijk vervangen.
Wat zou het probleem kunnen zijn waarom mijn FZS600 niet start, enige tips?
Deze zomer heb ik een FZS600 aangeschaft, welke op dat moment goed reed. Afgelopen week had ik een rit van 80km gemaakt en bij vertrek startte hij helaas niet.
Thuis aangekomen heb ik een aantal dingen gedaan:
-bougies vervangen
-ECU vervangen
-bobine nagemeten
-15k Ohm secundaire weerstand beide bobines
- bougie kapjes nagemeten
- 1) 0.8k Ohm
- 2) 1.1m Ohm
- 3) 0.8k Ohm
- 4) 0.8k Ohm
- accu vervangen
- startmotor gaat rond bij starten
- ruikt naar benzine na het starten, maar geen vonk
- alle zekeringen nagelopen, geen defecten
De 2e bougie kap moet ik waarschijnlijk vervangen.
Wat zou het probleem kunnen zijn waarom mijn FZS600 niet start, enige tips?