G-Pack vermogensbegrenzings elimineer kit

harrrumpie

MF'er
10 mei 2006
57
0
Oudehaske
Goedemorgen,

Op Marktplaats kwam ik deze adv tegen.
Iemand al ervaring met dit apparaat of is dit complete bullshit 8-)

Vermogen Begrenzer Elimineer Kits bij MotoTuning Advertentienr.:4477993513


Naam: MotoTuning

Telefoon: 06 43543853

Woonplaats: Leiden, Zuid-Holland



Door strenge milieu en geluidseisen hebben steeds meer fabrikanten hun motoren in de 2e en 3e versnelling zo geprogrammeerd dat de ontsteking, uitlaatklep, 2de flapper-valve en injectie in deze versnellingen minder vermogen produceren. Hierdoor zijn de motoren stiller en komen zo door de toelatingstesten heen. De enigste manier om deze beperkingen weg te halen is met een G-pack module. Een G-pack module is altijd te gebruiken, dus ook in combinatie met tuning modules zoals een TFI injection tuning box. De “Over-3” modellen heffen tevens het snelheidslimiet op en door de originele fabrieksaansluitingen is de montage zeer eenvoudig.

Niet hetzelfde als het goedkopere product dat werkt als een weerstand!

G-pack vanaf € 149,- incl. BTW

Bel/mail of bezoek onze webwinkel voor meer producten of informatie

Tim
MotoTuning
0643543853
tim@mototuning.nl



FZS 600 / S Fazer
FZ 6 / FAZER
FZR 600
YZF 600 R
YZF 600 R6
FZR 750
YZF 750 R
TDM 900
FZS 1000 FAZER (FZ1)
FZ1 1000 Fazer
FZR 1000 EXUP
YZF 1000 R THUNDER ACE
YZF 1000 R1
XJR 1200
XJR 1300

Laat het maar horen :W

Greeeeeeeeeeeeeeetzzzzzzzzzzzzz,

Harrrumpie 8-)
 
Volgens mij staan daar, om te beginnen, al een aantal modellen tussen die geen injectie hebben.

Ik geloof er niet zo in, eigenlijk. Ik heb iig nog nooit een objectieve voor/na vergelijking met behulp van een dynojet gezien waar uit bleek dat het wat doet.
 
Laatst bewerkt:
ahhh daar is ie weer, vele fora zijn daar al over volgeschreven.

mensen zijn er nog niet uit, maar ik geloof dat de meerderheid het erover eens is dat het niets meer is dan een weerstandje van 10 cent in een fancy doosje. je moet maar eens zoeken op eht forum en op google en dan heb je de komende 10 jaar leesplezier.
 
Ok, Ok, bedankt voor de reacties :}
Nee, ik verkoop ze niet, las de adv. en was benieuwd naar de ervaringen

Heb ff gegoogled en ben er al uit :+ t'is gewoon weer zo'n broodje aap verhaal |(


Thanks,

Harrrumpie :W
 
Ben ook een tijdje op zoek geweest naar info over dit spul. Zal hier even resumeren wat ik er aan info over heb gevonden.

Het schijnt dat vanwege emissie eisen de motoren worden geknepen in het middengebied in (alleen?) 2de en 3de versnelling. Door de electronica te doen geloven dat je in 6 rijdt worden de restricties verwijderd (in 2 en 3). Betekent dat je fiets krachtiger wordt in het middengebied maar je krijgt er geen extra topvermogen bij. Hangt er dus maar net vanaf wat je wil. Bij sommige motoren is er een begrenzer op 300km/u en die wordt ook door de g-pack opgeheven.

De mensen die het onzin noemen waren naar mijn mening opzoek naar topvermogen. Dat krijg je er niet van en dat wordt ook nergens beweerd in de productbeschrijvingen. Enige dat het pretendeert te doen is de dat dip die veel motoren in de vermogenscurve hebben wordt weggewerkt. Heb verschillende uitdraaien gezien en in de ene was het wel zichtbaar, bij de ander niet. Geen idee met welke versnelling dat die uitdraaien worden gemaakt, nog nooit laten doen. Las van redelijk wat mensen dat de motor een stuk krachtiger aanvoelde met G-pack maar dat is allemaal subjectief. Las ook reacties dat ze niet zo goed samen gaan met een PCIII maar weer niets dat goed onderbouwd was (metingen op verschillende banken gedaan is appels met peren vergelijken).

Goedkoop alternatief is een TRE-mod, staan voor 55 euro op marktplaats maar ik las ook dat ze heel goedkoop (en simpel?) zelf te maken zijn. Schijnt alleen wel dat het een wat minder nette bypass van het motormanagement is dan de g-pack maar de exacte verschillen in de werking zijn wat wazig.

Hoop dat dit wat verduidelijkt hoewel ik er zelf niet uit ben of ik nu wel of niet moet geloven dat het wat doet. Ik vind de g-pack in ieder geval veel te duur om het even te proberen. Zelf spaar ik wel even door voor een PCIII.
 
Laatst bewerkt:
Beste upgrade die er is ! Bij deze een efectieve test dynojet test ;)
Ik heb +8pk voor 200 euro met enkel en alleen g-pack race versie. 8-) Bang for the buck $$
Ik had er ook een serieus wat info over bijeengezocht en had de 2200 ohm weerstand bijna zelf gemaakt, maar de sensor bleek nergens te vinden. Dus gemakkelijkshalve gewoon gekocht en geprobeerd, zonder spijt! Al zal het wel liggen aan welke soort motor maar mijn heeft op top het meest gewonnen.

Complete standaard R1 2005, zelfs uitlaten. Deze vermogenswinst is vergelijkbaar met mederijders die zo een 3000euro hebben geinvesteerd (pcrIIIr + volledig uitlaat systeem + luchtfilter + kelken + enz)

Test van juni 2006:

groen = stock 2005
rood = g-pack + stock
blauw = g-pack + Leovince slipons

4dywww0.jpg


Lijkt me geen "hoax".

:+
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat ze zulke dingen niet bij de wehkamp hebben. kun je hem ff testen of het idd geeft wat je ervan verwacht. Zo niet geld terug.

De spannende teksten van dit soort spullen trekt ook altijd mijn aandacht, maar er is helaas zo weinig onafhangelijke onderzoeken ervan gepubliceerd.
Zou leuk zijn als een motorblad zulke spullen zou testen en objectief het eidresultaat zou presenteren. (gat in de markt misschien ;) )
 
zooow......vermogensbegrenzingselimineerkit.......

6 plus 2 x letterwaarde plus 3x woordwaarde.......

SCRABBLE!!!
daar zou dit het leuk doen :+
 
G-pack werkte op mijn sv1000s super goed.
ivm emissie eisen is er in de 2,3,4 en 6 geen vooronsteking. (daarom wordt er vaak in 5 een vermogensrun gedaan op de dynobank

149 euro is duur, ik kocht m 2jr gelee voor 120 eurootjes....

let op bij gixxers werkt de schakel indicatie half, de 6de versnelling wordt niet meer weergegeven.

conclusie een absolute aanrader :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan