G-pack versus powercommander

Midstar

MF veteraan
14 jul 2002
2.090
0
Wat is het verschil tussen deze twee?
Ik heb nu op m,n Soes 600 2001 racer een pc3 geinstalleerdt maar kan er dan ook nog een Nikko g-pack op ,wat voor verschil zal ik dan gaan merken enz....
Graag wat info.
 
midstar, g-pack werkt alleen op een 1000 niet op een 600. daarom ben je veel beter af met een power commander. dus lekker laten zo. misschien nog een filter en een onstekingsvervroeger.

Fout! G-pack werkt ook op bij een gixxer600-750, TL1000s/R enz..
Bij de 1000 en de Hayabusa wordt het G-pack tevens de topsnelheids restrictie in de hoogste versnelling omzeilt (ik weet het niet meer precies maar beide fietsen maken dan in de hoogste versnelling een 500 rpm meer)
Dit is althans wat Nikko Racing claimt.De suzuki's zouden om aan de europese regelgeving te kunnen voldoen begrenst zijn in de 2de en 3de versnelling.
De andere merken moeten aan de zelfde eisen voldoen en hebben dit niet, beetje vaag dus?
G-pack en powercommander zijn 2 verschillende dingen.



gr
Hakinnen :)
 
g-pack en een power comamnder zijn niet met elkaar te vergelijken!!
met een g-pack kan je je motor niet afstellen, maar hiermee fop je alleen je CDI door die te laten denken dat je in een andere versnelling zit. hierdoor omzeil je de ingebouwde restrictie die erin gezet zijn om te voldoen aan geluids en milieu eisen. dit is echt zo minimaal dat je er haast niks van merkt.
Met een power commander kan je wel alles afstellen, en daarmee win je zeker wel een aantal pk's. bovendien kan ie dan effecienter afgesteld worden zodat ie minder verbruikt en je dips verdwijnen.
 
g-pack en een power comamnder zijn niet met elkaar te vergelijken!!
met een g-pack kan je je motor niet afstellen, maar hiermee fop je alleen je CDI door die te laten denken dat je in een andere versnelling zit. hierdoor omzeil je de ingebouwde restrictie die erin gezet zijn om te voldoen aan geluids en milieu eisen. dit is echt zo minimaal dat je er haast niks van merkt.
Met een power commander kan je wel alles afstellen, en daarmee win je zeker wel een aantal pk's. bovendien kan ie dan effecienter afgesteld worden zodat ie minder verbruikt en je dips verdwijnen.
:^

Ben trots op je Vos... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan