Ga als het goed is vandaag wat boodschappen doen!

Franzzz

Die hard MF'er
30 jul 2003
663
2
Heerhugowaard
Zo vandaag lekker daggie vrij en ga die besteden om een combi, sloten, handschoenen en sportdemper te scoren.
De combi en handschoenen worden denk ik gehaald bij motoport hipo, of wormer. De demper zou ik halen in Schiedam, maar die is helaas verkocht dus zit te twijfelen tussen een SuperPole demper(€300) of gebruikte Akra titanium(€250), maar voor de Akra moet ik 200 km rijden en de SuperPole is naast de deur.
Ik hoop iig dat ik een goed zittende combi en handschoenen kan vinden, alleen ik zit ZWAAR in twijfel over de kleur. Neem ik zwart/rood/wit zodat ie perfect bij mn 2001 rode R6 past, of kies ik voor zwart/zilvergrijs/wit. Pak in kleur is natuurlijk vettt, maar als ik hierna een groene Ninja rijdt hoe vettt is mn rode pak dan!?¿ :? Kortom, daar ben ik nog steeds niet uit.

Hebben jullie een "geschiedenis" dat je zo reageert?

Tegenwoordig moet een topic "ik ben een 19 jarig vrouwelijk fotomodel en ik wou ff kijken of jullie mijn naaktfotoos op mijn nieuwe 2004 R1 leuk vonden" heten of het krijgt een :Z

:z

Oke dan Vincent, daar heb je misschien wel een punt. Gaat dus om dit outfitje.
vigorcombiR.jpg
vigorcombiG.jpg

Waar heb je dat topic gezien Vincent ?? :9 :9

:+

Tja kleurenpak altijd lastig..koop gewoon alles zwart, altijd goed en nog het mooiste ook ;)

Hebben jullie een "geschiedenis" dat je zo reageert?

Tegenwoordig moet een topic "ik ben een 19 jarig vrouwelijk fotomodel en ik wou ff kijken of jullie mijn naaktfotoos op mijn nieuwe 2004 R1 leuk vonden" heten of het krijgt een :Z

:z
Nou het is meer dat er al de nodige onzekerheden in het verhaal zitten ingebouwd:
"Ga als het goed is vandaag ..."
"worden denk ik gehaald bij ..."
"zit te twijfelen tussen ...."
"Ik hoop iig dat ik ...."
"ik zit ZWAAR in twijfel over de kleur"
"Kortom, daar ben ik nog steeds niet uit"

Dus wellicht koopt de topicstarter wel helemaal niks of gaat zelfs helemaal de deur niet uit.
m.a.w. ik vindt dit een zinloos topic.
Als je nu achteraf je aanwinsten toont is het meteen een heel ander verhaal.
dus nee, geen geschiedenis

misschien speelt veiligheid nog een rol bij de aangschaf vna het pak. In dat geval is rood een argument Voor

Euh...
1.ik ben nooit sarcastisch
2.zonder nutteloze topics een saai forum ;)
3.iets roods is ALTIJD veiliger omdat het bij vallen de schok beter absorbeert dus als je het mooi vindt niet twijfelen.

Cheers

Gaaf pak hoor.
Ik heb ongeveer eenzelfde pak. En ook in rood gekocht omdat het het best bij mijn rode r6 past

Ga voor de AKRA! Voor die €50,- die je op de demper bespaard kun je mooi de benzine van die extra 200KM rijden betalen! Heb je én een Akra demper én een "gratis" ritje :P

Boodschappen gedaan. Heb een pak gehaald waarvan ik spoedig ff de plaatjes zal posten. Het is een pak van Damen geworden, een R pak. Blauw/zwart/rood.
En heb ook meteen een SuperPole Carbon Ovaal demper gehaald. Goed geslaagd dus vandaag. Ik wilde alleen bij thuiskomst natuurlijk direct die demper eronder knallen, maar mn ouders hebben al het gereedschapt verstopt/verscheept. En bedankt.
Nou ja dan zit hij er maar een dagje later onder. Zal proberen een geluidsfragment te maken en te posten. Moet alleen nog ff zien hoe ik dat psies ga doen.

Terug
Bovenaan Onderaan