Ga morgen proefrijden op R1

Mr Ed

Die hard MF'er
29 jul 2004
293
0
Almere
Wish me luck! :)

'T zal me toch niet gebeuren dat ik dat apparaat helemaal kort rij. Denk dat ik dan schaamranden tot op mijn pakkie heb!
 
Als ik em al kort rij.. no way dat ik dat op 't forum post O-)

O ja, het is trouwens MISTER Moraalridder :)
 
Van welk jaar is die R1, kleur en zo. Post je een pic als je hebt ?
In ieder geval suc6 en doe het rustig aan....hij is nml. nog niet van jou. 8-)

Ik heb 2 jaar geleden ook proef gereden in een dag op een Fireblade ('99), R1 ('99), R6 ('00), VFR ('98) en een Firestorm ('97)....Ik koos voor de V2. Ik ga niet voor de top maar de Nm's van het koppel :} op dijkwegen en in de bergen.

Ik wil je niks opdringen maar probeer ook nog eens een V-twin. Firestorm, SP1, Ducati's of een Mille. Anders rijden maar wel leuker. Als je alleen maar wil racen op de snelweg voldoet een R1 uiteraard zeer goed.
 
Veel plezier met de proefrit.

Laat in ieder geval nog ff weten hoe het gegaan is.

Persoonlijk denk ik dat je, na je proefrit, met een brede grijns van die R1 afkomt :)
 
Veel plezier met de proefrit.

Laat in ieder geval nog ff weten hoe het gegaan is.

Persoonlijk denk ik dat je, na je proefrit, met een brede grijns van die R1 afkomt :)

Kan nu pas in het forum.

Heb niet alleen de R1 proefgereden, maarre... ook gekocht.
Zat wat boven het budget wat ik in gedachten had, maar de vrouw lief aangekeken en kreeg groen licht.

Heb de bike nu in de garage staan. R1 uit 2000.
Ding rijdt als een tierelier. Heb er vandaag rustig mee rond gereden om er aan te wennen. Is toch wel anders dan zzr600!
 
Gefeliciflapstaart met je nieuwe aanwinst.
Veel veilige kilometers toegewenst, en hou de glimmende kant boven 8-)

Natuurlijk PICCIES!!
 
Thanks!

Overigens, beide zijkanten glimmen ook... :)

En zal proberen morgen piccies te plaatsen.
 
Die is alleen maar groter geworden sinds de eerste proefrit!

Sjesus man, wat een motort. Die is gewoon gemaakt voor me!

Maar ben me wel degelijk van bewust dat dit heel anders is dan een zzr600 en zal dan ook zeker (voor mijn doen) rustig aan het gas zijn, de eerste aankomende maand(ag) :P
 
Ok, hier effe een pic (motort in garage) als attachment

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/110728/f204357adf8c7b5d2eca2ff258d2ef07 (R1a.jpg)​
 
En nog eentje :)

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/110730/9b09204226bd8c06a646dddc048ead0b (R1b.jpg)​
 
full

full

dat kijkt makkelijker
 
Toch maar die lelijke stickers die erop zaten weggehaald (niet het Yamaha spul :) )

Vandaag nog effe wezen sturen en tjonge, wat een bike! Zoals eerder ook met de kawa, de R1 ff opengetrokken (doe dat maar 1 keer overigens). Bij 240 km/u vond ik het wel leuk geweest. Kwam ook wat verkeer tegen en tja, de auto'tjes kijken nooit zo goed en 't is zondag....

Enige nadeel van de R1 is dat wanneer je er op zit, hij smeekt om hard te gaan. Je voelt gewoon dat ie los gelaten wil worden.
Zal nog de nodige moeite kosten om de verleiding te weerstaan.

Toch maar eens een circuit training gaan volgen.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan