Ga naar Duitsland, open Demper vervangen ?

Patrick @ ErZes

MF veteraan
16 aug 2003
1.079
1
Rossum
Hallo,
Volgende maand gaan we met een groep naar de sachsenring voor de GP .

Op mijn R6 zit een Devil Shotgun, die geen keurmerk heeft en redelijk blèrt bij hoge toeren.

Nu vraag ik mij af of het verstandig is om de devil te laten zitten of dat ik beter de originele kan monteren (liever niet natuurlijk), om problemen met der polizei te voorkomen .

Wie kan mij hierover inlichten of heeft er ervaring met iets soortgelijks ?

bedankt,

nope heb geen db killer, is volgens mij ook niet leverbaar voor de shotgun.

Als je je netjes gedraagd zal t toch wel loslopen ?
een porsche met open pijpen op de autobaan maakt ook een hels kabaal

Kijk effe naar het filmpje dat ik net in deze topic gepost heb.
Eifel : filmpje ZDF

Decibelkiller maakt nie uit blijkbaar. Ze meten dikwijls niet eens, ze zoeken enkel naar het E-keurmerk. Als dat er niet is, is het afstappen en niet meer verder rijden.

Als ze je daar aan houden met een open pijp of geen oficieel keurmerk ken je de motor laten staan, mag geen meter meer rijden.
Ze letten daar erg op de Nederlanders.

Dan denk ik toch dat 9ik de originele stofzuigerbuis :r tegen die tijd maar van zolder haal, hoe jammer (lees:lelijk) dat ook is

Oke nu ik dit weet vraag ik me ook af hoe dit in landen als belgie/frankrijk/spanje is? Aangezien ik aankomende zomer met de motor naar Spanje ga en graag mijn open demper er op wil laten. Maarja als ik dan halverwege niet meer verder mag heb ik toch een behoorlijk probleem..
Iemand hier ervaring mee?

Oke nu ik dit weet vraag ik me ook af hoe dit in landen als belgie/frankrijk/spanje is? Aangezien ik aankomende zomer met de motor naar Spanje ga en graag mijn open demper er op wil laten. Maarja als ik dan halverwege niet meer verder mag heb ik toch een behoorlijk probleem..
Iemand hier ervaring mee?

Standaard pijp achterop binden?! :P

Twee weken geleden ben ik naar Oschersleben geweest naar de Superbikes.
Lekker knallen met mijn open Akrasysteem. })
Met 160 langs de Polizei gevlogen, deze heeft toen twee afslagen (ongeveer 20 kilometer) op zo'n 15 meter afstand gevolgd, maar geen problemen gehad. :}
Was wel ff spannend toen hij ons voorbij kwam, gaat het bordje omhoog of niet? :X
Zodra dat hij er af ging ff teruggeschakel en VROOOOAAAARRRRRR gas er op!!!
Lijkt me sterk dat hij ons niet gehoord heeft. :9
Twee jaar geleden ook naar de Sachsenring geweest.
Was niet met m'n Akra maar wel een herriepijp.
Een autootje of vier tegen gekomen maar geen probs.

[Met open uitlaten in duitsland geen probleem, ze vragen soms naar de papieren voor E-keur.helaas voor hun, die hebben wij in ons land nog niet!!!
Ze vragen zelfs naar papieren voor orginele uitlaten,terwijl je zo het keur merk kan zien zitten.rare jongens die duitsers.Maar gewoon met de open pijp naar
duitsland ,rij er zelf zo'n 10.000KM per jaar met open pijpen geen probleem
quote]
Op dinsdag 08 juni 2004 22:46 schreef Patrick @ ErZes het volgende:
Hallo,

Op mijn R6 zit een Devil Shotgun, die geen keurmerk heeft en redelijk blèrt bij hoge toeren.

Nu vraag ik mij af of het verstandig is om de devil te laten zitten of dat ik beter de originele kan monteren (liever niet natuurlijk), om problemen met der polizei te voorkomen .

bedankt,
[/quote]

[Met open uitlaten in duitsland geen probleem, ze vragen soms naar de papieren voor E-keur.helaas voor hun, die hebben wij in ons land nog niet!!!
Ze vragen zelfs naar papieren voor orginele uitlaten,terwijl je zo het keur merk kan zien zitten.rare jongens die duitsers.Maar gewoon met de open pijp naar
duitsland ,rij er zelf zo'n 10.000KM per jaar met open pijpen geen probleem
quote]
Op dinsdag 08 juni 2004 22:46 schreef Patrick @ ErZes het volgende:
Hallo,

bedankt,
[/quote]

Terug
Bovenaan Onderaan