Gaaf filmpje, mooie stoppie! :)

je moet gewoon weten wannneer een stoppie kan en wanneer niet

deze jongen moest het duidelijk nog leren, wel een mooie koprol
 
Mja, volgens mij had die knul niet verwacht dat de andere zo snel zou stilstaan.. ze hadden nog best wat baan over ook.
Hehe, wel grappig hoe de eerste stoppiebike kijkt naar die er achter op in gaat :)
 
In een soort gelijk geval (maar dan zonder zwevend achterwiel) ben ik van achteren gepakt door een vriend...

Die "vriend' heeft toen wel een oplawaai tegen z'n helm gehad van deze anders o-zo rustige BertV 8-)
 
Zo'n stoppie heb ik vorig jaar ook moeten maken. Ik was met twee kameraden aan het rijden, we waren net flink aan het optrekken, toen de voorste plotseling afsloeg naar links. Rechtsvoor mij reed de andere, en dat is iemand die er altijd achteraan moet ook al kan het eigenlijks niet meer, die sneed me dus, ik flink op de rem en ik zat op het punt om een duikeling voorover te maken, kon gelukkig net op tijd de rem loslaten, anders had ik op het buddysit van mijn kameraad gezeten :]
 
Ik hoop maar dat je het beter kan dude! Opletten bedoel ik dan he ;)

Gezeik met mensen op motoren die ineens leuk hard gaan remmen heb ik een hekel aan. Die moeten maar eens op een CB350F gaan remmen. Dan doen ze dat niet meer zovaak als ik achter ze rijd.
Eén gast had ik ook een stukkie laten rijden. Die schrok zich de tering toen hij op mijn motor zat. Hij had het remvermogen toch overschat.... alles ging nog goed gelukkig... Was weer eens een simpel geval van: "Ja, ja ik weet dat je niet hard kan remmen." En ondertussen denken: "Dat valt wel mee hoor, zeikerd."

[ Dit Bericht is bewerkt door: Frits Bolkestein op 2001-07-06 20:02 ]
 
mwoah, is niet de eerste die fout gaat ;) , wel cool, doe het zelf niet na ;)
 
En die 'ontzettende' kerl staat gewoon weer vrolijk op, na z'n val. Die ander daarin tegen was niet echt blij met deze stunt.
Wie doet nou ook zo iets...??? Alleen een :j brengt anderen in gevaar.
 
Ben ik ff :) dat ik geen kan !Wel spectaculair overigens... *D

Graag nog meer filmpies....
 
eehhjj hier weer even een berichtje van mij dankzij mijn geweldige inet provedier ben ik zo lekker vaak on line de afgelopen 3 weeken al geen inet :r
:( :( :(
maar das wel weer een een lekere stoppie fijn zulke vrienden die je motor in de poejer jagen :j
 
Terug
Bovenaan Onderaan