Gaaf om te zien dat ze het leuk vindt

Gizzmo

MF veteraan
8 jun 2001
9.824
524
Vandaag heeft me vriendin (vrouw blijf ik verschrikkelijk vinden klinken) weer gereden op me R1. :}

Gisteren reed ik op de motor voor haar uit terwijl zij in de auto zat, en ze vertelde me dat ze er veel moeite ;( mee had dat die tijd eigenlijk een beetje voorbij is. (baby) Natuurlijk is het niet helemaal voorbij, de motor staat in de schuur, maar het is toch allemaal anders, het komt er niet zo makkelijk meer van om met zijn tweeen te gaan rijden, Ze reed zelf een Fireblade die maar verkocht is, die zou veels te veel stilstaan. We reden toch makkelijk 20.000 km per jaar.

Dus vandaag is ze eventjes wezen rijden, was prachtig om zo'n meissie te zien rijden op een R1. ( en ja zeker, ze weet hoe die bereden dient te worden }) )

Nou ja, beetje sentimenteel gelul van me, ik heb foto's, maar op APS, ik zal ze volgende week wel even posten.
 
Vandaag heeft me vriendin (vrouw blijf ik verschrikkelijk vinden klinken) weer gereden op me R1. :}

Gisteren reed ik op de motor voor haar uit terwijl zij in de auto zat, en ze vertelde me dat ze er veel moeite ;( mee had dat die tijd eigenlijk een beetje voorbij is. (baby) Natuurlijk is het niet helemaal voorbij, de motor staat in de schuur, maar het is toch allemaal anders, het komt er niet zo makkelijk meer van om met zijn tweeen te gaan rijden, Ze reed zelf een Fireblade die maar verkocht is, die zou veels te veel stilstaan. We reden toch makkelijk 20.000 km per jaar.

Dus vandaag is ze eventjes wezen rijden, was prachtig om zo'n meissie te zien rijden op een R1. ( en ja zeker, ze weet hoe die bereden dient te worden }) )

Nou ja, beetje sentimenteel gelul van me, ik heb foto's, maar op APS, ik zal ze volgende week wel even posten.
HULDE
 
Nou, dat vind ik nou leuk. Helaas heb ik een vrouw (ja vriendin is ze ooit geweest) die h e l e m a a l niets met motoren heeft. Maar m'n dochters destemeer! De éen 16 de ander 13 en ze knokken (bijna) elkaar de tent uit om achterop te mogen. Die van 16 wil dus geen brommer maar wel een motor! Dat wordt dus nog wat over twee jaar!
 
:} Snelle vrouwen op snelle motoren :}
Ik wacht de foto's af die wil ik wel zien.
..... nogmaals :} :} :}
 
Vandaag heeft me vriendin (vrouw blijf ik verschrikkelijk vinden klinken) weer gereden op me R1. :}

Gisteren reed ik op de motor voor haar uit terwijl zij in de auto zat, en ze vertelde me dat ze er veel moeite ;( mee had dat die tijd eigenlijk een beetje voorbij is. (baby) Natuurlijk is het niet helemaal voorbij, de motor staat in de schuur, maar het is toch allemaal anders, het komt er niet zo makkelijk meer van om met zijn tweeen te gaan rijden, Ze reed zelf een Fireblade die maar verkocht is, die zou veels te veel stilstaan. We reden toch makkelijk 20.000 km per jaar.

Dus vandaag is ze eventjes wezen rijden, was prachtig om zo'n meissie te zien rijden op een R1. ( en ja zeker, ze weet hoe die bereden dient te worden }) )

Nou ja, beetje sentimenteel gelul van me, ik heb foto's, maar op APS, ik zal ze volgende week wel even posten.

Ik blijf wel liever voor mijn VROUW uitrijden :Z :Z
Ik zou haar ook geen meter op (de door haar gefinancierde :} :} :} )mijn motor willen laten rijden. Ze wil (kan) niet eens achter op dus ik hou het graag zo :P

Uit jouw verhaal begrijp ik dat je dus achter Annelies aan gereden bent samen met Joey *D En jij maar roepen niet zo hard, niet zo hard Joey houdt je niet bij....whahahaha

Koop toch een zijspan voor het hele gezin (info bij Joost zijn vader)
 
Nee, ik ben er niet achteraan gereden, laat haar maar lekker eventjes alleen de beest uithangen.

En nee, er komt geen Hayabusa Turbo met zijspan erbij helaas.
Lijkt mij wel leuk, maar zij vindt dat geen motorrijden (en eigenlijk heeft ze wel gelijk)
 
Snelle vrouwen :} :} :}

Zijn er nog vrijgezelle vrouwen die heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel snel zijn?! :9~

call me! 8-)

Edit DGM: even een 150 e-tjes weggehaald... Zo is het ook wel duidelijk... :)

Edit Dropkick: Toch wel? ;) -> nog geen reacties gehad hoor '( Maar snelle vrouwen :} zijn zeldzaam ja !
 
Laatst bewerkt:
Mooi Man

Een vrouw op een R1 (SUPER)!! :}

Ik zal mijn vrouw helaas nooit zover krijgen '( Anti motor)

Mijn dochter probeer ik wel te manipuleren tot motorfreak.
Dat komt later wel. Ze is pas 1,5 jaar.
Maak wel wheelies op de driewieler met haar. Dat vindt ze nu al prachtig! :P

Misschien dat je vrouw wel weer een motor aanschaft na dit ritje!
 
Dit stimuleerd mij duidelijk niet tot het nemen van kinderen.
Het brengt ook een beetje moeilijk je kinderen naar school, achter op de R1 :P
 
Mijn vriendin moet eind november afrijden, de preciese datum wil ze niet vertellen....
Ik hoop echt dat ze het haalt, kunnen we met z'n tweetje (als ik weer een motor heb) lekker rijden. Ik kijk er echt naar uit, er is niks leukers dan dat je vriendin op eigen motor ook mee kan rijden.

Hulde voor vrouwen op de motor!
 
Ik kan me voorstellen dat ze het vreselijk gemist heeft! Ze kan iig nog wel op de R1 rijden en jullie kunnen natuurlijk altijd Joey ergens 'dumpen' een motor huren en alsnog samen een dagje gaan rijden. Is ook niet alles maar beter dan niets denk ik...
 
Terug
Bovenaan Onderaan