gaaf :)

Yuri

MF veteraan
25 sep 2001
1.803
1
of ie nou echt speciaal is weet ik niet, maar ik vind em wel gaaf:

Yamaha.jpg


Beschrijving: Polished Frame, Euro Tail, LED tail lights, custom instument panel, leather tank pad.
Prijs: $ 10,500.00
 
Ziet er wel leuk uit, maar vind die verchroomde velgen echt om te :r .

Staat in Assen bij Olijve ook een R6 met zulke velgen. Hoe kun je een fiets zo verneuken? Bah!
 
Op de neus van de auto heeft het nog zin... ( steenslagschade.) Maar op een tank is het behalve verschrikkelijk lelijk ook nog nergens goed voor.
 
Op de neus van de auto heeft het nog zin... ( steenslagschade.) Maar op een tank is het behalve verschrikkelijk lelijk ook nog nergens goed voor.
Was nuttig? Een lelijke auto door een lederen lap of een lelijke auto door wat steenslag?
Geef mij dan toch maar de steenslag. Al istie met lederen lap achteraf nog wel meer waard natuurlijk.
 
Verrek ja zeg... dat zie ik nu pas |(
Best wel :r ja
 
Zie het lapje als een onderbroekje tegen het druppen van benzine ;) Ach die lap is volgens mij voor het beschadigen van de tank met je benen, maar dan zet je je eigen echt voor lul hoor :)
Hoe vaak maak je krassen op je tank ?
Het gepolijste is wel aardig, velgen en frame... maar dat lapje maakt \'m echt om te kotsen :)
 
in veel staten in amerika worden de wegen vaak voorzien van een nieuwe splitlaag ( soort scherp grind)
daarom hebben ze die BHtjes aan en scheelt veel lakschade
 
Mensuh,

Wat is dat nou toch allemaal over dat tanklapje?
Die heb je er toch binnen 0,0000016 seconden van af?
Als jullie een lelijk wijf (miss Afghanistan ofzo) op de allermooiste R1 zien zitten vinden jullie die R1 ook niks meer aan zeker? ;)
 
Mensuh,

Wat is dat nou toch allemaal over dat tanklapje?
Die heb je er toch binnen 0,0000016 seconden van af?
Als jullie een lelijk wijf (miss Afghanistan ofzo) op de allermooiste R1 zien zitten vinden jullie die R1 ook niks meer aan zeker? ;)

idd :r
 
Mensuh,

Wat is dat nou toch allemaal over dat tanklapje?
Die heb je er toch binnen 0,0000016 seconden van af?
Als jullie een lelijk wijf (miss Afghanistan ofzo) op de allermooiste R1 zien zitten vinden jullie die R1 ook niks meer aan zeker? ;)

Is er inderdaad zo af, en miss Afghanistan kan zich natuurlijk gewoon scheren (hoewel ze dan ook nog niet 100% is).

Vind die verchroomde velgen superkitsch. :r In Amerika zie je ook veel auto\'s met verchroomde velgen. (Gaf in Amerika een keer een dame een cynisch bedoeld complimentje over de verchroomde velgen van haar BMW3, en ze was zeer verguld.)Omdat deze fiets ook een bra\'tje heeft, zal het wel een Amerikaans schepseltje zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan