gaan de veteranen rijden??

dokkie

MF veteraan
Donateur
11 sep 2002
2.213
19
Zuid Limburg
Is morgen, zaterdag, het weer mooi genoeg om samen met wat motorrijders/rijdsters die zich oud dan wel veteraan voelen, wat rond te rijden??? Zaterdagmiddag in de buurt van Amsterdam ofzo?? Iets voor CBX Blackie, Dutchie, Ouweman (die zaterdag nie kan) en anderen???
 
Is morgen, zaterdag, het weer mooi genoeg om samen met wat motorrijders/rijdsters die zich oud dan wel veteraan voelen, wat rond te rijden??? Zaterdagmiddag in de buurt van Amsterdam ofzo?? Iets voor CBX Blackie, Dutchie, Ouweman (die zaterdag nie kan) en anderen???

Wanneer ben je veteraan? Als je oud genoeg bent om Immegrant Song te kennen?

CU

D *D *D V
 
Wanneer ben je veteraan? Als je oud genoeg bent om Immegrant Song te kennen?

CU

D *D *D V

Het is zoals Koot en Bie 15 jaar geleden al zongen: "ouwe lullen, je ziet ze al van 16....": Voel je je veteraan, dan BEN je er een! Kennis van de "immigrant song" strekt uiteraart tot aanbeveling.
Maar gezien het overdonderend enthousiasme op dit item, voelen weinigen zich aangesproken of de weersvoorspelling is te matig...
 
Kan niet moet werken. Dus kom morgenmiddeag na 15:00 h maar ff bakkie doen bij me op werk. *D
 
Laatst bewerkt:
Op vrijdag 29 november 2002 21:25 schreef hplaverda het volgende:
Kan niet moet werken. Dus kom morgenmiddeag na 15:00 h maar ff bakkie doen bij me op werk. Melden bij gebouw naast grote schoorsteen op AMC terrein. *D

Is dat niet de Bijlmer bajes? Of het crematorium?
 
Is morgen, zaterdag, het weer mooi genoeg om samen met wat motorrijders/rijdsters die zich oud dan wel veteraan voelen, wat rond te rijden??? Zaterdagmiddag in de buurt van Amsterdam ofzo?? Iets voor CBX Blackie, Dutchie, Ouweman (die zaterdag nie kan) en anderen???
Zeg dokkie als jij ff loopgips bij mij kan monteren!! dan wil ik het wel proberen!! groetjes van de ouweman met zijn poot nog stteds in het gips !! ;(
 
Is morgen, zaterdag, het weer mooi genoeg om samen met wat motorrijders/rijdsters die zich oud dan wel veteraan voelen, wat rond te rijden??? Zaterdagmiddag in de buurt van Amsterdam ofzo?? Iets voor CBX Blackie, Dutchie, Ouweman (die zaterdag nie kan) en anderen???

Het weer is misschien wel goed maar de temperatuur is voor onze ouwe botjes te laag. Moeten de meisjes s-avonds overwerken om die ouwe lullen weer op temperatuur te brengen.
 
Helaas helaas, ik ga vandaag wel een stukkie rijden, maar dat wordt maar een klein stukkie. Sinterklaasfeest op het werk en 's-middags visite. ;(
Misschien iets langer van te voren afspreken, zodat we het in de agenda kunnen (laten) zetten?
 
Helaas helaas, ik ga vandaag wel een stukkie rijden, maar dat wordt maar een klein stukkie. Sinterklaasfeest op het werk en 's-middags visite. ;(
Misschien iets langer van te voren afspreken, zodat we het in de agenda kunnen (laten) zetten?

Langer van tevoren is niet handig met dit weer, ik ga vast ook niet langer dan 'n anderhalf uur sturen vandaag.. :Z
 
Laatst bewerkt:
Vet nummer :) Zelfs een metal fan (oldskool metal) als ik kent hem :)
metal.gif
music.gif
muzieksmile.gif
 
Terug
Bovenaan Onderaan