Gaan er nog mensen naar de Zwarte Cross?

Ikke! In ieder geval zeker vrijdag + zaterdag, misschien zondag ook.

Zag op de site dat je voor 85 euro een kaartje kan kopen voor 3 dagen op de camping, maar zit daar ook je toegangsbewijs bij in? Staat er niet echt duidelijk bij, maar ik denk het niet...
 
Ikke! In ieder geval zeker vrijdag + zaterdag, misschien zondag ook.

Zag op de site dat je voor 85 euro een kaartje kan kopen voor 3 dagen op de camping, maar zit daar ook je toegangsbewijs bij in? Staat er niet echt duidelijk bij, maar ik denk het niet...

dacht het wel, vorig jaar ook geweest en was ook ongeveer 85 hierbij kon je dus zo op het terrein lopen.
en het was het allemaal waard ;)
 
mij niet gezien, lopen veels te veel lompe dronken boeren rond, waar ik me mateloos aan iriteer :r :r dat hele sfeertje kan ik echt niet tegen :P
 
ook dit jaar doe ik weer mee met de zwarte cross, in de brommerklasse, geweldig feest, ook de voorbereidingen zijn weer geweldig, heb er weer zin aan.. vanmiddag nog maar ff sleutelen aan mijn brommer..
 
mij niet gezien, lopen veels te veel lompe dronken boeren rond, waar ik me mateloos aan iriteer :r :r dat hele sfeertje kan ik echt niet tegen :P


lekker de voor/achterdeur op slot doen en er niet uit komen :Y :Y :Y

dat is juist de charme van zoiets ''boeren'' en dronken lui die GEEN boer zijn maar wel uit hun dak .


gr. Henk
 
Terug
Bovenaan Onderaan