Gaan er nog MFers naar Fighterama??

Ga je naar Fighterama??

  • JAAAA

    Stemmen: 20 76,9%
  • Neee

    Stemmen: 6 23,1%

  • Totaal aantal stemmers
    26
om 10 uur in Tiel, pfeeeewwwww, ik drink wel koffie met jullie op Street en Track, het weekend daarvoor is al motorsale dus ik moest dit weekend maar es ff wat nuttigs doen......(en uitslapen dus)
Gewoon komen.

Hier mogen wel meer PC Hoofttractoren staan want die staan er al vaker en dan 2 erbij valt toch niet op O-)
 
www.fighterama.de

En dan zal ik je waarschijnlijk ook wel tegenkomen of zie mn kop vanzelf wel op MF komen zonder dat ik weet waarvandaan dat gemaakt is :+

De URL wist ik al :P ... ik heb alleen geen idee hoe ik precies moet rijden. Geen idee waar het ongeveer is, behalve Nieder-nogwah. Ik hoop dat het ginder staat aangegeven, want ik ben er totally onbekend.
Ik ga wel met het koekblikske, dus ik hoop dat er genoeg parkeerruimte is.

En sjah, als ik je er zie, dan kom je vanzelf wel op de foto ;)
 
De URL wist ik al :P ... ik heb alleen geen idee hoe ik precies moet rijden. Geen idee waar het ongeveer is, behalve Nieder-nogwah. Ik hoop dat het ginder staat aangegeven, want ik ben er totally onbekend.
Ik ga wel met het koekblikske, dus ik hoop dat er genoeg parkeerruimte is.

En sjah, als ik je er zie, dan kom je vanzelf wel op de foto ;)
Nou, maak je daar maar geen zorgen over, tis erg makkelijk te vinden, als je vanaf Nijmegen komt, zorg da je de A73 neemt, en bij Gennep ga je de A77 op richting Keulen (Koln), en bij Rheinberg eraf = afslag 7, staat daarna goed aangegeven de beurs. Kom je via Eindhoven, pak je de A67, en net voor Duisburg op kreuz Moers, ga je richting Nijmegen, ook wel Nimwegen, ze noemen het daar de E31, maar in feite zit je dan al op de A77 richting Gennep, en bij Rheinberg eraf, en das weer afslag 7.

Trouwens, ik kom van Belfeld en ga via Venlo, op zondag.
 
Ben vandaag al even geweest, maar ga zondag weer!

Was errug leuk en op vrijdag niet al te druk. Foto's zoek ik even uit en post ik morgen hier (en op het musclebike forum)...

Wel vast een kort filmpje in elkaar gezet van de stuntshow: FighteRama2004
 
Laatst bewerkt:
Nou, maak je daar maar geen zorgen over, tis erg makkelijk te vinden, als je vanaf Nijmegen komt, zorg da je de A73 neemt, en bij Gennep ga je de A77 op richting Keulen (Koln), en bij Rheinberg eraf = afslag 7, staat daarna goed aangegeven de beurs. Kom je via Eindhoven, pak je de A67, en net voor Duisburg op kreuz Moers, ga je richting Nijmegen, ook wel Nimwegen, ze noemen het daar de E31, maar in feite zit je dan al op de A77 richting Gennep, en bij Rheinberg eraf, en das weer afslag 7.

Trouwens, ik kom van Belfeld en ga via Venlo, op zondag.

Hm, zo klinkt het wel heel simpel vinden :P . Ik kom over Eindhoven, dus laat ik die route proberen.

Geen idee waar Belfeld ligt. Ga je met motor of ook met de auto (zoals ik :X ... 'k neem nogal wat zooi mee :P ).
 
En voor de thuisblijvers....
community.webshots.com/user/berrymax
of community.webshots.com/album/212041486bmSgPt
212046324voHdbS_ph.jpg

:9
:9

BerryMax
 
Laatst bewerkt:
Ok, het is zeker, ik ga ook! :) En ik neem m'n meissie ook mee. Ze heeft van de week haar eerste motorrijles gehad, dus ze vind dit vast ook wel leuk. Dat word veel foto's schieten voor wat inspiratie voor mijn toekomstige SF plannen....
 
Hey max,
Heb jij toevallig nog een plekje over in de auto, ik wil er wel heen alleen heb ik niet echt de mogelijkheid.

O-)
Ik ben geïnformeerd dat er een zekere persoon in mn bolide gaat plaats nemen volgens een zekere persoon O-)

Heb nog 2 plekkies over dan ;)
 
Hey toevalig, ik rij morgen ook met een zekere niels mee.
Hoop dat deze wel een beetje mooie bolide heeft(op zijn minst amerikaan ofzo) O-)

Ben blij dat ik mee kan niels, jij alvast bedankt dat je een plekje wil laten innemen door mij. :}
 
Hey toevalig, ik rij morgen ook met een zekere niels mee.
Hoop dat deze wel een beetje mooie bolide heeft(op zijn minst amerikaan ofzo) O-)

Ben blij dat ik mee kan niels, jij alvast bedankt dat je een plekje wil laten innemen door mij. :}
Blijf wel van die dame af die evt mee gaat he ;)
 
Hm, zo klinkt het wel heel simpel vinden :P . Ik kom over Eindhoven, dus laat ik die route proberen.

Geen idee waar Belfeld ligt. Ga je met motor of ook met de auto (zoals ik :X ... 'k neem nogal wat zooi mee :P ).
Belfeld is zo'n bruisend dorp :Z , net onder Venlo. En ik ga met zo'n mat-zwart brikkie, koop ik wat, dan zie ik wel hoe ik het mee krijg. Maar ik zal der wel tussen 10.00 en 11.00 zijn.
 
Hoop dat deze wel een beetje mooie bolide heeft(op zijn minst amerikaan ofzo) O-)
Nee, hij heeft een grote Opel..............................eeehhh nee hoor, een Amerikaan [me]NitroMax heeft geen zin dat hele eind naar de Fighterama te lopen ;) [/me]

Rubberen Robbie mag niet aan de eventuele dame komen die meegaat, maar tegen mij heeft Niels niets gezegd dusseeeee......................... :P :9

Voor de Fighteramagangers: allemaal rond 13.30 in de hal voor een bakkie ?
 
Ben weer terug en met een onderspoiler rijker :P

Was gezellig en ook MFers gespot :+

Max en Ronnie, tot over 2 weken ;)
 
Laatst bewerkt:
Robbie????????? :?

Die ben ik daar niet tegen gekomen.
Rubberen Ronnie was er trouwens wel. O-)
Dat "Rubberen" heeft hem wat in de war gebracht ;)

Niels heeft nog een foto genomen van mij op de motor van een maatje van me in Engeland ( dit is de snelste "streetlegal" motor in Engeland ), heb hem net gemaild met de mededeling dat die Duitsers eerst de fiets van je opa jatten en nu al de motor van de generaties erna :P :9 ;)

full


Ikke alleen 2 T-shirts gekocht, wat stickers en een petje.

Gespot: Hoffer, Speedjunkie, Emilinator, Bert ( komt'ie wel op MF of ken ik die alleen van Street or Track :? ), Edwin/Erwin(?) van AvZ-Stuntteam en Snoorder met nog wat maatjes.

Was leuk maar wat bouwen die Duitsers toch een overdreven schreeuwfietsen ( en dat terwijl m'n eigen fiets nou niet direct onopvallend is.
 
Yiha, was waanzinnig daaro, heb wel wat ideeen opgedaan. Alleen mijn voorkeur gaat meer naar de mat-zwarte en verratte brommers....... :9 Ik weet nie hoe je meerdere foto's in 1x post, dus doe da maar apart :z
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan