Gaan er nog MFers naar Fighterama??

Ga je naar Fighterama??

  • JAAAA

    Stemmen: 20 76,9%
  • Neee

    Stemmen: 6 23,1%

  • Totaal aantal stemmers
    26
En hier sta je dan ook bij, nietwaar?

full
 
ben net terug uit duistland was een gaaf weekend ben 2 keer gespot (1 x door drie mf -ers te gelijk)
weet alleen niet meer wie dat waren.
Heb heel het weekend samen met AvZ-stuntriding met met de show van Kevin Carmichel mee geholpen (was die kale met het AvZ shirt)
Was heel gaaf en gezellig weekend ,foto verslag volgt nog......ga nu maffen :z :Z
 
Dat "Rubberen" heeft hem wat in de war gebracht ;)

Niels heeft nog een foto genomen van mij op de motor van een maatje van me in Engeland ( dit is de snelste "streetlegal" motor in Engeland ), heb hem net gemaild met de mededeling dat die Duitsers eerst de fiets van je opa jatten en nu al de motor van de generaties erna :P :9 ;)

(Afbeelding)

Ikke alleen 2 T-shirts gekocht, wat stickers en een petje.

Gespot: Hoffer, Speedjunkie, Emilinator, Bert ( komt'ie wel op MF of ken ik die alleen van Street or Track :? ), Edwin/Erwin(?) van AvZ-Stuntteam en Snoorder met nog wat maatjes.

Was leuk maar wat bouwen die Duitsers toch een overdreven schreeuwfietsen ( en dat terwijl m'n eigen fiets nou niet direct onopvallend is.

Het was edwin nitro hahhhaaah zo kort al op het forum en nu al word mijn kop herkend.
Nu weet ik ook gelijk je naam weer was het al wer vergeten net als van die andere 2 die bij je waren .....En heb niet gedronken vandaag...?????
zal wel yuppie alzheimer wezen... :} :} :}
 
De assistenten van Kevin Sorbo (of hoe die stunter ook heten mag.. 'kben nooit zo goed met namen) maakten z'n fiets stuk :X

(Afbeelding)

He kerel heb je nog meer actie foto's van die kale (thats me namelijk je heb een mf-er gespot zonder dat je het wist denk ik hahahahah)
mail ze maar als je wilt.
Enne het is Kevin Carmichel....
hoop een paar fotookes tegemoet te zien....
 
Dat was Feri Potzner! :}

Gaaf weekend daar gehad!!! Hele mooie bikes gezien!!! :P

Zondag meer nederlanders gespot dan zaterdag, toen waren er meer van die brÄdwurst und kartoffelen figuren, maar desondanks geweldig weekend gehad!!!

Zeker te weten meid thanks voor het gezellige weekend met AvZ hahahhaa ben vaak gespot zo aan de foto's te zien......
:} :} :} :}
 
was best gezellig daar en heb ook nog wat spullen gekocht, ik heb ook nog wat foto's gemaakt en zal proberen om deze te posten

138116


138120


138125


138126


138127


138128
 
Laatst bewerkt:
ben net terug uit duistland was een gaaf weekend ben 2 keer gespot (1 x door drie mf -ers te gelijk)
weet alleen niet meer wie dat waren.
Heb heel het weekend samen met AvZ-stuntriding met met de show van Kevin Carmichel mee geholpen (was die kale met het AvZ shirt)
Was heel gaaf en gezellig weekend ,foto verslag volgt nog......ga nu maffen :z :Z
Dat waren Nitromax ( die kale met die ringbaard ) Rubbere Ronnie ( die met haar ) en ik ( die kale zonder ringbaard )

Tot op Street or Track ;)
 
Euh, de naam is me ontgaan, weet alleen dat het een Hongaar is, en de nieuwe wereldkampioen stuntrijden, als ik da duits gebrabbel van die showspeaker goed kon volgen 8-)
Dat jij die Duitser nog kon verstaan. Ik hoorde meer rumoer van het volk om me heen, het geknal van de uitlaten en de echo's van het vuurwerk :P . Verder kon ik er niets van verstaan (en das nie omdat m'n duits zo slecht is ;) ).

He kerel heb je nog meer actie foto's van die kale (thats me namelijk je heb een mf-er gespot zonder dat je het wist denk ik hahahahah)
mail ze maar als je wilt.
Enne het is Kevin Carmichel....
hoop een paar fotookes tegemoet te zien....
Heh, grappig... toch nog een MF-er gezien dus! Samen met die stuntmadam van enkele posts hierboven ;) .
Ik zal thuis ff kijken welke foto's ik kan vinden met jou erop, dan zal ik ze gelijk toesturen. :)
 
Heeft dat ding geen voorrem? :?
(Afbeelding)


Nope geen voorrem... Das beter voor z'n balans, omdat het voorwiel dan veel langer blijft draaien. Het voorwiel moet rond de 30 kilometer per uur blijven draaien. Als het wiel sneller draait werkt dit averechts.. Vooral bij het insturen, balanceren en uitsturen van wheely cirkels is dit heel belangrijk

( zo technisch praatje.. is dan ook met behulp van m'n vriend :} )
 
Laatst bewerkt:
Nope geen voorrem... Das beter voor z'n balans, omdat het voorwiel dan veel langer blijft draaien. Het voorwiel moet rond de 30 kilometer per uur blijven draaien. Als het wiel sneller draait werkt dit averechts.. Vooral bij het insturen, balanceren en uitsturen van wheely cirkels is dit heel belangrijk

( zo technisch praatje.. is dan ook met behulp van m'n vriend :} )

Jo jo jo jo je vergeet het belangrijkste anders is het voor arian en mij een beetje te veel werk om de voor vork te demonteren :} :} :} :} :}
 
Deze stond dus buiten op de parking, mien ratje:
(Afbeelding)

En die heb ik dus gezien... ik was diegene die je tegen bent gekomen... Nou weet ik ook dat jij het bent. Heb je homepage laatst ook nog gezien, erg grapppig... check de mijne voor meer foto's van een gave cb (vind ik van wel) en vele anderen...

Ben toch maar doorgelopen naar de show zelf. Was grappig om te zien dat de meeste motoren er weeeeeer stonden... ze blijven mooi natuurlijk, dat wel. We hebben nog een goeie deal gemaakt, 7 sleutelhangers voor 1 euro. Wel paars natuurlijk!

Die kerel die op de show stond met z'n opengereten vleeslook, stond er vorig jaar ook, reed 's avonds gewoon naar huis op dat ding. Stond hem eerst buiten in het donker in elkaar te knutselen (niet alles zat vast, haha). Later stond ie bij de benzinepomp. Hij kwam uit engeltjesland...
 
Speciaal voor iedereen die wil: op www.mcdabbs.tk is een impressie te vinden van fighterama. Heb ook een paar foto's gemaakt. Wel met verhaaltje, dus wie wil lezen? (tis niet veel tekst hoor...)
 
Terug
Bovenaan Onderaan