Gaan we de 'fazer'winterrit rijden??

YamFaz

Die hard MF'er
15 mei 2007
418
0
Beverwijk
Afgelast ivm weersomstandigheden


Is er nog interesse in een winterrit??

Locatie: Mc Donald's in Maarssen (Planetenbaan 200)
Wanneer: 30 dec
Tijd: 10.00 uur verzamelen, koffie drinken, tanken, opwarmen, sleutelen ;) etc...
10.30 uur rijden!
Afstand: 150 - 200 km afhankelijk van de temperatuur.

Natuurlijk wanneer het sneeuw en ijzelvrij weer is!

Al dan niet ovb, dan zouden we nu al met z'n zessen, zevenen een heel groepje zijn.

1) YamFaz
2) SilverShadow
3) FaToPi
4) vincefazer
5) Cas121 (ovb)
6) TdB85
7) Nightshader
8) stokvis
9) yama div
10) pjayzx6r
11) Marloes87



@WLF46,
Misschien wordt het wel +5 graden!

@Nightshader
Heb je er gewoon alvast bij gezet.
 
Laatst bewerkt:
Hier komen alle voorwaarden voor het rijden in een groep, verantwoordelijkheden etc.

Bij deze toch nog maar even, met dank aan Paul_K en Remond_FRL



reng_donker.jpg


dis_donker.jpg
 
Laatst bewerkt:
Meestal iets als:

  • Baksteen formatie *D

    geschrankt.jpg
  • Elkaar lekker de ruimte geven
  • Anti-harmonica: allemaal zo'n beetje gelijke afstand bewaren
  • Gewoon je eigen lijnen door leuke bochten :]
  • Spiegel check: Is je maatje achter je er nog? :W

Kleine groep, zal wel goed komen. Hier overigens een voorkeur Utrecht als vertrekpunt.
 
Meestal iets als:

  • Baksteen formatie *D

  • Elkaar lekker de ruimte geven
  • Anti-harmonica: allemaal zo'n beetje gelijke afstand bewaren
  • Gewoon je eigen lijnen door leuke bochten :]
  • Spiegel check: Is je maatje achter je er nog? :W

Kleine groep, zal wel goed komen. Hier overigens een voorkeur Utrecht als vertrekpunt.

Plaatje heb ik al eerder voorbij zien komen, het idee erachter is goed, de afbeelding zelf vloekt met de praktijk. De voorrijder rijdt rechts, terwijl deze normaal altijd links rijdt op de rijbaan. Als een voorrijder rechts zou rijden, heeft hij in zijn linker spiegel alleen een koplamp en rechts de berm, geen overzicht op het verkeer en ook niet op je groep. Door links te gaan rijden hou je met de linker spiegel de rijbaan naast en achter de groep in de gaten en met de rechter spiegel de groep ;) .
 
Helaas kan ik er niet bij zijn. De 30e is voor mij gewoon een werkdag en vrij krijgen is helaas niet een van de mogelijkheden op dit moment :(.
 
Mij mag je voorlopig ook mee tellen *O* .
Vertrek het liefste rond Utrecht, vermits dit het dichtste tegen Antwerpen ligt.

Veel zal natuurlijk van het weer afhangen.
 
Ik ga niet mee hoor, A'dam of Utrecht, mij te ver weg, zeker met deze tempraturen.
Maar lijkt me wel leuk zo'n wintertochtje.

Groetjes,
Rick

@yama div: Ik woon ook vlak bij Antwerpen, maar ik vind het dus iets te ver.
 
had graag mee gewilt maar moet dan werken dus helaas gaat niet lukken. en vrij regelen lukt niet meer veel die al een weekje vrij hebben genomen enzo
 
Ik ga een dezer dagen mijn motor stallen en de accu veilig binnen zetten... Maar als het weer 30-dec het toelaat haal ik de Fazer graag weer uit zijn winterslaap! Net als sommige anderen een voorkeur voor Utrecht als startpunt :)
 
Als het weer mee zit lijkt het erop dat we toch nog gaan rijden, valt me niks tegen tot nu toe. Nu afwachten hoe de stand er over een aantal weken voorstaat.

Het startpunt wordt de Mc Donald's in Maarsen, bijna Utrecht en dus centraal, maar wel aan de kant van A'dam :) .
 
Als het mooi weer is haal ik de Fazer misschien wel van stal, zal wel lekker rijden na een tijdje op de 1 cilinder te hebben gefietst. :)
 
zit daar een mac dan? :P

of AC de meern is ook wel goed bereikbaar :)

Yep, een stukje voor het AC eraf (va A'dam), afslag Maarssen, dan links de snelweg over en gelijk eerste afslag op ringweg en dan weer gelijk rechts, een stukje doorrijden en kom je als het goed is vanzelf de Mac tegen.

Wij starten tegenwoordig met onze motorclub vanaf de Mac in Maarssen, ivm met vervelende service bij het AC, stoelen mogen niet verplaatst worden, er mag niet apart afgerekend worden etc. We worden daar als motorrijders niet meer zo vriendelijk behandeld helaas. Dus vandaar wil ik het toch even bij de Mac laten, naast de Mac zit ook een benzine pomp. Ik kan jullie altijd nog oppikken bij Foodstrip om de weg te wijzen ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik ga niet mee hoor, A'dam of Utrecht, mij te ver weg, zeker met deze tempraturen.
Maar lijkt me wel leuk zo'n wintertochtje.

Groetjes,
Rick

@yama div: Ik woon ook vlak bij Antwerpen, maar ik vind het dus iets te ver.

@Fazer-Ricky: als je het leuk vind, gewoon inschrijven.
Temperatuur valt misschien mee, en dan rijden we gewoon samen naar ginder en terug.
Bij te koud weer, kan je nog altijd afzeggen.
 
Klinkt verleidelijk *D Als ie wil starten :( (daar had ie afgelopen zondag wat moeite mee, dus nu maar aan de druppellader) werken mag ik die dag toch niet :P
 
Alleen jammer dat het vanaf Oudewater 60 per uur is met inhaalverbod..
Maar dat hoeft je niet tegen te houden natuurlijk :+

Ik let echt niet op borden, als ik voor mijn eigen veiligheid ergens niet achter wil blijven hangen ( verlies van concentratie etc ) dan ga ik er rustig voorbij. Mocht ik daarvoor ooit extra belasting / administratieve sancties krijgen dan zal ik glimlachend betalen. :] _O- :)
 
Als het nou te hard vriest/sneeuwt/ijzelt op 30 december, gaan we dan voor een alternatief?
Met z'n allen Hot Choco (slagroom optioneel) drinken in Utrecht met zonnige foto's van de Fazers op tafel? ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan