Gaan we het beleven? Scheur weer aan een span.

_O- dat overkomt mij ook :t

Als je de lagerpassing 2 mm groter zou kunnen maken kan je wel naar 20mm asmaat toe ( 6004 - 20 x 42 x 12 )
Je hebt dan wel een wat grote draaibank of freesbank nodig dan je bij menig amateur draaier/freezer tegen komt .
dat kan ook op een freesbank al een paar maal gedaan voor een goldwing achterwiel van EML
 
wel genoeg ruimte voor en een freesbank........ en een draaibank......... en een lastafel........... en en en....... wauw wat een ruimte O-) _O-

Maar effe zonder dollen verder; als je spullen tekort komt moet je even een gil geven; ik heb nog diverse assen en ander spul van diverse kleine guzzi's rondslingeren; heb voor die Monza voorlopig toch geen tijd; dochterlief mag er op haar 18 onder de nieuwe rijbewijs regels toch niet op rijden....... dus ik heb weer drie jaar langer om er iets leuks van te maken......... (V50 Monza heeft iets teveel vermogen voor de eerste 2 stappen van het huidige rijbewijs stelsel............. 490cc en 48pk is natuurlijk levensgevaarlijk)
 
wel genoeg ruimte voor en een freesbank........ en een draaibank......... en een lastafel........... en en en....... wauw wat een ruimte O-) _O-

Maar effe zonder dollen verder; als je spullen tekort komt moet je even een gil geven; ik heb nog diverse assen en ander spul van diverse kleine guzzi's rondslingeren; heb voor die Monza voorlopig toch geen tijd; dochterlief mag er op haar 18 onder de nieuwe rijbewijs regels toch niet op rijden....... dus ik heb weer drie jaar langer om er iets leuks van te maken......... (V50 Monza heeft iets teveel vermogen voor de eerste 2 stappen van het huidige rijbewijs stelsel............. 490cc en 48pk is natuurlijk levensgevaarlijk)
Helaas maar een aansluiting 240v 10A. Zelfs te weinig voor een m/m lassertje. Heb er wel een op het veld. Maar de eigenaar wil het dan zelf doen.......
Maar komt goed. Kleine stapjes.
En wat onderdelen betreft. Voorspatter van een v50. Voor over het zijspanwiel? Ik hou me aanbevolen. Zag er wel nog een voor 40e. Maar als het voor minder kan, toestand van de lak is niet van belang als maar niet doorgerot.
 
(V50 Monza heeft iets teveel vermogen voor de eerste 2 stappen van het huidige rijbewijs stelsel............. 490cc en 48pk is natuurlijk levensgevaarlijk)
Rustig aan, het rijbewijs ligt in Den Haag weer op tafel. Hoewel momenteel vrijwel alles stil ligt. Men ziet intussen toch wel in dat we in Europa behoorlijk uit de pas lopen, met name op de 11kW.
 
Helaas maar een aansluiting 240v 10A. Zelfs te weinig voor een m/m lassertje. Heb er wel een op het veld. Maar de eigenaar wil het dan zelf doen.......
Maar komt goed. Kleine stapjes.
En wat onderdelen betreft. Voorspatter van een v50. Voor over het zijspanwiel? Ik hou me aanbevolen. Zag er wel nog een voor 40e. Maar als het voor minder kan, toestand van de lak is niet van belang als maar niet doorgerot.
Voorspatbord, kaal gemaakt en daarna mat zwart gekliederd, kunststof........V50..... Check....... wel bedoeld voor bevestiging aan de binnenkant vorkpoot met vier tapeinden in de onderpoot. en voor 18 inch wiel met 90 voorband
 
Voorspatbord, kaal gemaakt en daarna mat zwart gekliederd, kunststof........V50..... Check....... wel bedoeld voor bevestiging aan de binnenkant vorkpoot met vier tapeinden in de onderpoot. en voor 18 inch wiel met 90 voorband
Zal ff kijke hoe breed de blokband is.
Heb je er een plaatje van.
Hoe lang is tie over het bord gemeten?
Een te klein bord sproeid mischien te veel. Een stalen is 90cm ongeveer.
Blok gaat wel passen is ook net zo breed.
Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Ga op jacht naar een voorspettervanger van een Florida die zijn van staal en wat breder dan die van de V50 plastiek gevallen
i282600889604174803._szw1280h1280_.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan