Gaan we nog op wintersport?

***BTR***

MF veteraan
30 mei 2001
1.326
0
Den Hoorn
Had het idee op een M-F meeting dat er best nog wel wat snowboarders rond liepen.
Als het weer niet lekker genoeg om te rijden moet je wat anders heh :) .

Voor de snowboarders misschien nog wel een leuke site:
www.ultimate-snowboarding.com

Nog 3 weekjes en dan lekker naar Val Thorens!!!!!

edit: ik heb deze wel op een hele vreemde plek gezet :? .....verplaats maar even heheh
 
Verplaatst.

Ik zou wel willen hoor, maar echt veel tijd heb ik niet.

Tevens heb ik maar 4 keer gesnowboard in snow world...dus ik kan het nog niet bepaald goed.

Wel grappig, 1e keer zelfs niet eens gevallen...toch wel handig, dat skaten vroeger :)

(Doe het nog steeds wel eens in de zomer...)
 
Nooit gedaan, maar lijkt me erg vet. Ik wou dit jaar, maar om nou alleen te gaanb omdat de rest geen poen heeft is ook niet alles. Dus maybe next year!
 
in febr. voralberg Oostenrijk Silvrettanova gebied


pano_wi0102.jpg


carven is helemaal kicken.... lekker hard de bocht om (mmm.. toch nog overeenkomsten met motorrijden)


 
Laatst bewerkt:
Oostenrijk ken ik alleen van de :] vakantie in de zomer en snowboarden heb ik nog maar één keer gedaan in Zoetermeer. Het was wel leuk, maar niet aan mij besteed.

Doei
8-)
 
Had het idee op een M-F meeting dat er best nog wel wat snowboarders rond liepen.
Als het weer niet lekker genoeg om te rijden moet je wat anders heh :) .

Voor de snowboarders misschien nog wel een leuke site:
www.ultimate-snowboarding.com

Nog 3 weekjes en dan lekker naar Val Thorens!!!!!

edit: ik heb deze wel op een hele vreemde plek gezet :? .....verplaats maar even heheh

Ik ga eind April naar Val Thorens...
 
Ben met de kerst een weekje naar Frankrijk (Isola 2000) geweest om te skieen, maar bijna geen sneeuw dus heeeeeeeeel veeeeeeeel ge-apres skied.
Ga nu eerste week van Maart nog een weekje naar Val Thorens om nog ff lekker te knallen.
 
25 januari naar mayrhoven in oosterijk,

in de zomer misschien mijn anwarten halen of ergens naar een gletsjer.

verder bijna elk weekeind in een indoor baan of op de borstelbaan, mijn voorkeur gaat meer naar het springen en door de powder rijden.

nog een hele goede site www.dutchsnow.nl
 
Ik ga dit jaar voor het eerst niet op Wintersport (Kleinarl, Sportweld Amade (Salzburgerland-Oostenrijk) omdat me vriend aan een liesbreuk geholpen wordt ;(
 
kan dit jaar niet op wintersport, ;(

had nl. de keuze: motor weg of gaan skieen
dan verkies ik toch mijn motor boven een weekje plezier (maar ik zal het toch missen)

misschien ga ik toch voor een paar dagen maar, maar dan dichtbij naar de Vogezen.
iemand daar ervaring mee? zijn daar ook interessante pistes of enkel saai blauw en de makkelijke rooie??
 
nooit echt gedaan, kan er ook niks van ;( , ik ga het nog wel eens proberen hier ergens...
 
Terug
Bovenaan Onderaan