Gaan we nog weg met hemelvaart??

Jaaa, lekker de Eurotour rijden van MMC72 uit Maasticht.

Eindelijk weer eens na tig jaar. Gezellig met mijn dochtertje achterop.

Hee, leuk!!
Mieps en ik (en nog een heel stel) ook!
Ben benieuwd naar de nieuwe camping - Reinsfeld was toch ook wel tof...
 
Ik ga met een man/vrouw of 40 naar het sauerland. Hopelijk kan ik een paar buien mis rijden. Verder goed voorbereid, alles goed ingevet en regenkleding mee. Lekker 4 dagen touren en s'avonds lekker eten en wat drinken.
:]
 
Nou we komen net terug vanuit Valkenburg. Wat een week, lekker gereden in de Eiffel bij Einruhr, daar ff een paar keer de bergjes op en af. Dat is egt kicken, voor het eerst op z'n allerplatst, dus geen stukjes schaamrubber meer *O* .
En natuurlijk heel veel bier en eten. :] :] :] :] :] :] :]
 
zaterdag trouwdag...inmiddels wordt het de 12de keer en zondag is de vrouw jarig dus zaterdag een stuk in de kraag slaan en zondag een kleine braderie hier en als ik een beetje nuchter ben ff kijken.Denk dat het die dagen niks wordt met motorrijden. misschien de maandag.
 
Was gistermiddag om 16.00u thuis, heerlijk weer en fantastisch gereden in de Harz. :] :] :] :]
Bij thuiskomst had ik 1120km gereden in 4 dgn. Geen schaamrandjes meer.
 
Dinsdag de 15de weggegaan met machtig mooi weer richting luxemburg, woensdag binnen 10 minuten doorweekt en toen moesten we nog 2 uur, rest van de week en weekend machtig mooi weer in luxemburg en op de terugweg zondag.
(mick.jeroen.fotopic.net)
 
Gisteren teurggekomen vanuit de franse alpen. Heerlijk gereden daar, lekker door de sneeuw op de col de madeleine. Alleen de rit ernaar toe was een beetje nat. Van luxemburg tot aan Chambery constant regen... Maar het was de moeite waard!
 
Donderdag naar Oostenrijk gereden. Vanaf vrijdag zeer mooi weer gehad, helder blauwe hemel en rond de 23 graden. Zondag weer terug gekomen na 2300km te hbben gereden.
hoogtepunt was de rit naar de kaunertaler gletsjer.



De Stelviopas was helaas nog gesloten.

 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan