Gaan we nog weg met hemelvaart??

Paar daagjes de eifel in met een man of 7 is de bedoeling, nu maar hopen dat we niet verzuipen. Wil eigenlijk "in leer" gaan i.p.v. textiel, maar om de hele dag als een natte vaatdoek rond te rijden... :(
 
Paar daagjes de eifel in met een man of 7 is de bedoeling, nu maar hopen dat we niet verzuipen. Wil eigenlijk "in leer" gaan i.p.v. textiel, maar om de hele dag als een natte vaatdoek rond te rijden... :(

Ja ik wil eigenlijk ook heen in leer. Heb hem al ingevet en waterafstotend gemaakt (zover dat kan) en een regenpak aangeschaft maar zit toch nog te denken om in textiel heen te gaan. Ach ja, we gaan pas woensdag om 11.00 rijden dus kan ik dan nog beslissen met 90% kans op regen ;(
 
als er "regen" voorspeld wordt, betekent dit nog niet de hele dag regenen gelukkig, zelf vind ik het vaak erg meevallen in ieder geval. Helemaal meer dan een halve week vooruit voorspellen hecht ik niet veel waarde aan.

Zo is het gisteren in zwolle iig bijna de hele dag mooi droog schitterend weer geweest :Y

[me="Ted"]heeft alleen maar textiel, dus valt weinig te kiezen[/me]

duitse weeronline verwachting voor Cochem
toch redelijk weer vanaf vrijdag verwacht :X
[me="Ted"]weet dat het andersom ook kan gelden :X[/me]
 
Laatst bewerkt:
Moet (mag) thuis aan het werk.

Achtertuin verder bestraten (nog een paar vierkante meter) en een huisje bouwen voor mijn moto. Maar dat is allemaal een beetje weersafhankelijk...

Oh ja, en posters plakken voor het On(w)ijs Festival! Dus mits het knap weer is heb ik het nog druk ook...
 
Voor de eerste keer de Alpen voor dit jaar. Oostenrijk of Zwitserland. Donderdag heen. Vrijdag/zaterdag bergpassen, zondag weer terug.
 
Naar Luxemburg met een heel stel XJR-rijders. Lekker vier dagen weg.

Wat betreft de regen: vorig jaar heb ik de hele weg naar Luxemburg regen gehad. Ik was in leren pak met een regenpak daaroverheen. De meeste anderen waren in textiel.
Ikzelf was bijna direct weer droog de rest reed twee dagen rond met zeiknatte kleding.

Ik weet wel wat ik dit jaar doe...
 
ik ga met een man of 11 naar motorcamping de little creek in utscheid [eiffel] ff lekker toeren en bochtjes maken en sávonds genieten van een goeie live band op het camping terrein mmmmmmmmmmmmmmmm met een potje bier erbij :Y

wat moet je nou nog meer
 
Wij gaan niet weg, zijn anderhalve week geleden vier dagen naar de Eifel geweest. Goh, nooit geweten dat Cochem zo'n motortrefplaats is :X Het was stervensdruk met motoren (wel leuk kijken trouwens :9~ ).

Helaas goot het de laatste dag pijpestelen en hebben we 2 1/2 uur in de zeikregen gereden. Dankzij goede bescherming toch droog overgekomen (behalve de handen, die hadden een privé zwembadje :+ ).

Wat :] rijden betreft is de Eifel :} kan niet anders zeggen *O*
 
Woensdag en donderdag via de bourgogne naar de Franse alpen. Vrijdag zaterdag daar beetje rondtoeren. Zondag en maandag via Jura, Vogezen weer terug.
 
gaan met de motorclub naar schmidt, is in de eifel gaan met een man of dertig. Nu maar hopen op droog weer. misschien komen we nog wel enkele van jullie tegen. vertrek donderdagochtend en zondag weer terug, iedereen die weggaat veel rijplezier en vele droge en veilige kilometers
 
gaan met de motorclub naar schmidt, is in de eifel gaan met een man of dertig. Nu maar hopen op droog weer. misschien komen we nog wel enkele van jullie tegen. vertrek donderdagochtend en zondag weer terug, iedereen die weggaat veel rijplezier en vele droge en veilige kilometers
vanaf düren gaan we de snelweg af, via vossenack naar schmidt, en dan via nideggen en heimboch flink afzakken (om in cochem-treis karden uit te komen)

maar bij schmidt zit je ook al in leuk gebied, als je het daar nog niet kent :Y
 
ken het gebied daar wel gaan nu voor het vijfde jaar met de club naar dit gebied(tweede jaar naar schmidt) rijden elke dag verschillende routes daar. donderdag na aankomst ongeveer nog 180 km, vrijdag ruim 350 zaterdag 250 en zondag nog een kleine ronde en dan terug. dus we kennen de omgeving daar wel. mocht je nog routes willen mail me maar heb ze voor mezelf ook net uitgeprint

groetjes joost
 
Terug
Bovenaan Onderaan