Gaat een PDA nu wel of of niet stuk van trillingen

Gaat het nog goed of is ie stuk door de trillingen

  • Hij is stuk gegaan

    Stemmen: 2 25,0%
  • 1000 kms en hij doet ut nog

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5000km en hij doet uit nog

    Stemmen: 4 50,0%
  • 10000 kms en hij doet het nog

    Stemmen: 1 12,5%
  • zelf gefarbiceerde oplossing en het gaat nog goed

    Stemmen: 1 12,5%

  • Totaal aantal stemmers
    8
ja ze gaan erdoor stuk :Y


vooral die HP PDA's zijn daar gevoelig voor, ik werk bij een bedrijf die maandelijks 60.000 defecte HP pda's binnen krijgen en repareert, dus kan zeggen dat er wel enige ervaring mee is ;)


koop gewoon een TomTom Rider en je heb een gegarandeerde navigator voor op de motor :Y

PDA's gaan stuk, mobiele telefoons gaan stuk (bij bosjes), laptops gaan stuk (als ze niet voortijdig ontploffen :P ) ... wat onverlet laat dat er ook een heleboel mensen zijn die wel goede ervaringen hebben.

En bijvoorbeeld een laptop kun je wel trillingsbestendig maken ... kost wat maar dan heb je ook wat :)
 
Jochie toch. Zeker zo'n blaag die nog niet op een echte motor mag rijden. Rijdt op een rijstfabriek en stelt impertinente vragen. Tedje dat vraag je toch niet aan oudere heren op een BMW!
Wie is hier oud dan? :Z

Het is dat BMW motoren mij motorisch nog niet zo aanspreken en ik er ook nog het geld niet voor over heb, anders had ik er al lang een in de garage staan.

Die rijstfabrieken voldoen voor mijn toepassingsgebied redelijk goed.

Maar we dwalen toch wat af van het onderwerp trillingen voor een PDA :Y
 
En bijvoorbeeld een laptop kun je wel trillingsbestendig maken ... kost wat maar dan heb je ook wat :)
Ik rijd al 9 jaar met diverse generaties DELL notebooks achterop de buddy van de motor (waarvan de laatste 4.5 op een Buell!), gewoon in de standaard DELL tas en nooit een storing mee gehad. Nou ja, behalve toen ik een glas port over het toetsen-bord knoeide maar toen was ik inmiddels al van de motor afgestapt :+
 
Ik rijd al 9 jaar met diverse generaties DELL notebooks achterop de buddy van de motor (waarvan de laatste 4.5 op een Buell!), gewoon in de standaard DELL tas en nooit een storing mee gehad.

Ik heb er ook nog nooit problemen mee gehad, maar ik weet wel (van HP en IBM) een beetje met wat voor problemen laptops terug komen.

Al is mijn IBM laptop ijzersterk, want hij is zelfs al een keer (in de IBM tas) van mijn motor afgevallen onder het rijden (ca. 80 km/u :X ) en hij doet het nog steeds *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan