Gaat er nog iemand rond Adam

Kom op jongens, vertel ffff waar ik jullie kan ontmoeten. Tijd begint krap te worden!!!!
als jij dan wat met Ruby was het dacht ik afspreek. en dan richting beemster rijd .
dat is de kortste weg er heen voor jou dan ontmoeten we elkaar daar.
 
Ik rijd er wel naar toe± mac in Alkmaar. Aan de snelweg neem ik aan..

Zie het wel, let maar op een rode BB!
 
Ja als je de A9 afrijd richting alkmaar rotonde
rechts richting heerhugowaart zie je mc donalds
aan de rechterkant. ikes een rode vfr.
 
Net klaar met eten (latertje vanuit het werk), nu nog boodschappen doen. Ga ik niet redden.

Morgen en donderdag nog een poging.

have phun
 
ik ga nu naar de rabobank bocht...ik zie draadman en jaro...zometeen...
 
nou...tt was kort maar krachtig....maar er is weer iemand kneeontmaagd zeg maar...

zie de pic van jaro ervoor...en erna..
de kneedown foto is wat onscherp maar dit kwam door de lage sluitertijd in de schaduw...(vergeten flits aan te zetten..)

ennuh jan...deze vonk pic..is gewoon gaaf!!! :} :} :}
jaro kerel...jij kan nu ook downen...nu alleen nog ff rechts...maar dat komt volgende keer wel... :}
full
 
Laatst bewerkt:
Ja, thanks Leon en Draadman. Het was dus puur mijn zithouding.

Nu rechts nog fff oefenen en dan heb ik het door!

JIIIIHOOOOOEEEEE!!!!!
 
Trouwens: mooie wheely hoor Nap! Gewoon in z'n 2? Ik doe het aleen in zijn 1 waarna hij weer neerkomt als ik moet schakelen....Maar ik vind het best zo.

Draadman en ik waren bijna nog geflitst, was het niet dat een tegemoet komende motorrijder ons waarschuwde: naast het water (middenbeemster???) stond een auto met z'n deur open; net alsof hij aan het vissen was.... :j
 
wow...mazzel man....dat jullie niet geflitst waren...wel nog ff lekker gestuurd?

sja..ik moest echt weg, schoonouders kwamen op visite, volgende keer gaan we wel ff langer sturen!
 
Ik zag 3 (b)heren :) hun knietjes smeren......

Was er ook rond 7.45pm en was te laat om de heren te groeten, ze reden net weg maar kon in ieder geval het ritje rond middenbeemster afkijken :} en daarna waren ze verdwenen.

Waar waren bovenstaande foto's genomen? Bij de rotonde?
 
Ik zag 3 (b)heren :) hun knietjes smeren......

Was er ook rond 7.45pm en was te laat om de heren te groeten, ze reden net weg maar kon in ieder geval het ritje rond middenbeemster afkijken :} en daarna waren ze verdwenen.

Waar waren bovenstaande foto's genomen? Bij de rotonde?
als je nou ff eerder was gekomen...had je ook gezelli kunnen mee rijden.. :)
 
Trouwens: mooie wheely hoor Nap! Gewoon in z'n 2? Ik doe het aleen in zijn 1 waarna hij weer neerkomt als ik moet schakelen....Maar ik vind het best zo.

Draadman en ik waren bijna nog geflitst, was het niet dat een tegemoet komende motorrijder ons waarschuwde: naast het water (middenbeemster???) stond een auto met z'n deur open; net alsof hij aan het vissen was.... :j
ja in zijn 2...1 vingertje aan de koppeling, ff inknijpen, veel gas...komt ie omhoog...gas houden...als het te hoog wordt gas vast...of dicht...als je zaterdag komt...kan max het je uitleggen.. :)
 
als je nou ff eerder was gekomen...had je ook gezelli kunnen mee rijden..

Jaaaa, ik dacht ff een kijkje te nemen, zijn jullie er donderdag weer? Misschien ga ik er weer langs.
Helaas had ik op de terugweg net voorbij Middenbeemster richting A'dam last van opvliegende steentjes van auto's. :(
 
Bocht -----> waardeloos
Ikes joe begrijppen het kon mij ook niet zo bekooren tenminste!! gisteravond dan was ook
een beetje me ijgen schuld ik had mijn spiegel
vizier er op. en daar was het al te schemmerig
voor rond de tijd dat jaro en ik er waaren
 
Vanavond geen nieuwe poging begrijp ik ?

Waar ik Alkmaar is die Rabobankbocht ? Is dat bij Beverkoog in de buurt ? (welke afslag ?)
 
Terug
Bovenaan Onderaan