Unstable
MF veteraan
nou?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Zaterdag ga ik hoogstwaarschijnlijk met CBR-girl (ken ik heel toevallig, komt nu ook hier sinds kort) rijden.
Ressen en daarna aantal dijken daar in de buurt??![]()
![]()
(Ligt er wel aan of ik met server-admin op pad moet naar hosting-provider, hoe laat ik terug ben...)
[ Dit Bericht is bewerkt door: duderuud op 2001-06-21 22:40 ]
Time Of hou je het een onderonsje
Op 2001-06-21 22:39, schreef duderuud:
Zaterdag ga ik hoogstwaarschijnlijk met CBR-girl (ken ik heel toevallig, komt nu ook hier sinds kort) rijden.
![]()
(Ligt er wel aan of ik met server-admin op pad moet naar hosting-provider, hoe laat ik terug ben...)
[ Dit Bericht is bewerkt door: duderuud op 2001-06-21 22:40 ]![]()
![]()
![]()
[ Dit Bericht is bewerkt door: duderuud op 2001-06-21 22:40 ]
Ik ga morgen middag ook ff rijden, wel wat later moet tot 14:00 werkenIk wil bij mij in de buurt rijden![]()
Hee JohnV, welke motor heb je!? Ben er net geweest met CBR-GIRL!!! Ik heb er een R1 gezien, een Fireblade, een ZX6 en een paas SRAD's!!
Ik was er rond 15:30 ofzo denk ik!!
Ik heb dus lekker rondgetoerd met CBR-GIRL, was best leuk! Voor een meid heeft ze een hele gave motor, en ze rijdt niet als een 'wijf', hehe!
Ook door Elst, en omstreken gereden...