Gaat er zaterdag nog wat gebeuren????

Geen idee, maar ik ben er zaterdag iig NIET bij... Zondag kan wel, maar zaterdag niet.

zaterdag
rocketwhore.gif


Zondag is ...
thumbsup.gif

_________________
Ik
worshippy.gif
mijn YZF-R1 waarmee ik lekker kan
crossy.gif
.
fuckyou.gif
snelheidscontroleurs.

[ Dit Bericht is bewerkt door: HELLdesker op 2001-06-21 22:44 ]
 
Tja ik zit overmorgen in de Eiffel
thumbsup.gif

Maar ik ben morgen wel vrij, krijg vanavond (is al de 3de keer dat ik het zeg :( ) mijn motor terug en ga morgenvroeg de Baars nog met een vriend onveilig maken. 8-)
Ff de schade inhalen, maar als iemand morgenvroeg zin heeft om te
crossy.gif
met mij op de baars laat het maar weten.
 
s'middags kan ik wel :]

_________________
GSX-R 600
thumbsup.gif


[ Dit Bericht is bewerkt door: Johnv op 2001-06-21 22:31 ]
 
Zaterdag ga ik hoogstwaarschijnlijk met CBR-girl (ken ik heel toevallig, komt nu ook hier sinds kort) rijden.

Ressen en daarna aantal dijken daar in de buurt?? :) :)

(Ligt er wel aan of ik met server-admin op pad moet naar hosting-provider, hoe laat ik terug ben...)
_________________
Mijn motor doet de 400m in 10,5sec @ 216km/u. Echt wel beter! :)

[ Dit Bericht is bewerkt door: duderuud op 2001-06-21 22:40 ]
 
Zaterdag ga ik hoogstwaarschijnlijk met CBR-girl (ken ik heel toevallig, komt nu ook hier sinds kort) rijden.

Ressen en daarna aantal dijken daar in de buurt?? :) :)

(Ligt er wel aan of ik met server-admin op pad moet naar hosting-provider, hoe laat ik terug ben...)
_________________
Mijn motor doet de 400m in 10,5sec @ 216km/u. Echt wel beter! :)

[ Dit Bericht is bewerkt door: duderuud op 2001-06-21 22:40 ]

Time Of hou je het een onderonsje
:? })
 
Op 2001-06-21 22:39, schreef duderuud:
Zaterdag ga ik hoogstwaarschijnlijk met CBR-girl (ken ik heel toevallig, komt nu ook hier sinds kort) rijden.

Ressen en daarna aantal dijken daar in de buurt?? :) :)

(Ligt er wel aan of ik met server-admin op pad moet naar hosting-provider, hoe laat ik terug ben...)
_________________
Mijn motor doet de 400m in 10,5sec @ 216km/u. Echt wel beter! :)

[ Dit Bericht is bewerkt door: duderuud op 2001-06-21 22:40 ]
:? })

Time of hou je het een onderonsje }) :?

zo is het beter

[ Dit Bericht is bewerkt door: Johnv op 2001-06-21 22:52 ]
 
Zaterdag ga ik hoogstwaarschijnlijk met CBR-girl (ken ik heel toevallig, komt nu ook hier sinds kort) rijden.

Ressen en daarna aantal dijken daar in de buurt?? :) :)

(Ligt er wel aan of ik met server-admin op pad moet naar hosting-provider, hoe laat ik terug ben...)
_________________
Mijn motor doet de 400m in 10,5sec @ 216km/u. Echt wel beter! :)

[ Dit Bericht is bewerkt door: duderuud op 2001-06-21 22:40 ]

Waarom mag de rest niet met jullie :] ?
Vind ik wel een beetje verdacht ;)
Iig ik ben morgenmiddag op de baars te vinden, motor word zo gebracht.
Kostte me 230 gulden, maar dan heb ik wel :

Halogeen bluevision lampen 2x + stadlichten
Luchtfilter
Slippen van koppeling weg (bekend cbrprobleem makkelijk op te lossen, althans als je het weet:) )
1 1/2 liter olie
Kapje voor onder de helm
Ketting bespannen
Alles nagekeken
Kleppen gecontroleerd.
En er zaten 2 bougiedoppen wat los, dus nu cbrke is nu stuk sneller *D
Kortom J.W is weer gematst 8-)
 
tja, ik denk gooi is wat op, een knooppuntje ofzo vanaf een uur of 12.00 of 13.00uur. Dat lijkt me wel wat voor op de zaterdagmiddag! Dus eigenlijk staan de mogelijkheden open..
 
Het is vandaag idd schitterend weer.... GVD.. kwil eigelijk ook wel effe een stukje sturen.... Misschien dat ik dadelijk maar vrij neem...
 
Nou Helldesker om 13.00 zijn wij op de Baars te vinden, dus als je vrij neemt kom dan maar ff naar de Baars.
 
Ik krijg geen vrij.... Ik ben er vanmiddag dus niet.
Uhm regent het daar ook een heel klein beetje ???

Ik naai er dadelijk om een uur of twee gewoon tussen uit... Kheb wel ergens een afspraak ofzow....
 
Ik ga vanuit Nijmegen juist de andere kant op, naar Sabra, dan naar NitroMax , dus helaas.
 
Als het mooi weer is kan 'tie mij wel strikken *D . Wij wonen namelijk op een steenworp (moet je erg hard gooien) afstand van elkaar! :)

CBR-GIRL
 
ls we dan vandaag ergens bij duderuud of cbr-girl kunnen gaan rijden (klaverblad of mooie dijkjes) dan lijkt het mij perfekt!!!! ergens rond een uur of 13.00, wie????

suggesties voor een route en in de buurt tussen utrecht en den boschie.. '(

die nieuwe smilies zijn echt cewl, ja ik weet het, iedereen zegt het!!! maar toch... :] en ook :} en dis mijn favo! :j the police!!
 
wie dit leest ik en Rob-Zombie gaan zo, richting Ressen, zal om +/- 15:00 uur nog ff checken hiero ;)
 
Hee JohnV, welke motor heb je!? Ben er net geweest met CBR-GIRL!!! Ik heb er een R1 gezien, een Fireblade, een ZX6 en een paas SRAD's!!

Ik was er rond 15:30 ofzo denk ik!!

Ik heb dus lekker rondgetoerd met CBR-GIRL, was best leuk! Voor een meid heeft ze een hele gave motor, en ze rijdt niet als een 'wijf', hehe!

Ook door Elst, en omstreken gereden...
 
eehhjj ik vamorgen ff in adoorn geweest en ons eigen rondje in zutphen helaas geen bekende motoren gezien.
adoorn is niet een echt klaverblad maar met een beetje crative rijden kan je op een kort stukje een helehoop op en af ritten pakken hehe
nog wel een klein meningsverschil gehad met een kerel op een kloote koeler (chopper) die was eerst aan het drukker voor dat ik de bocht in ging en in de bocht deed ik gas er op sta ik boven komt die naar me toe ben je wel helemaal lekker enz hij was een beetje geschrokken van mijn homemade spary sliders hehehe
morgen avond ben ik weer op rondweg zutphen :] rond 20.00
 
Hee JohnV, welke motor heb je!? Ben er net geweest met CBR-GIRL!!! Ik heb er een R1 gezien, een Fireblade, een ZX6 en een paas SRAD's!!

Ik was er rond 15:30 ofzo denk ik!!

Ik heb dus lekker rondgetoerd met CBR-GIRL, was best leuk! Voor een meid heeft ze een hele gave motor, en ze rijdt niet als een 'wijf', hehe!

Ook door Elst, en omstreken gereden...

Wij waren er tegen 16:00 denk ik reed nog wel een R1 en een Fireblade
stond nog een CBR onder de Brug, maar volgens mij heb ik jullie niet gezien ;(
Ik vind Deil een mooiere Rotonde trouwens, overzichtelijker, ronder, Ressen is niet helemaal "rond" maar paar behoorlijke knikken he, voor al als je de eerste ietwat te hard instuur.
Terug weg zijn we over de dijk bij Oosterhout ri Dodewaard gegaan mooie dijk *D maar helaas erg glad/glibberig astfalt '( wel goed om te toeren tuurlijk, maar daar gingen we niet voor.
kseeje
 
Terug
Bovenaan Onderaan