Heee...
dat gaat goed hier![]()
![]()
inderdaad mijn eerste span was een CB550 met een zelfbouw span en die moest het ook met de standaard voorvork doen, vond het eigenlijk best nog wel meevallen.
ik had er snel een vorkbrug ingebouwd. daarna ging het goed.Heee...
dat gaat goed hier![]()
![]()
inderdaad mijn eerste span was een CB550 met een zelfbouw span en die moest het ook met de standaard voorvork doen, vond het eigenlijk best nog wel meevallen.
Nu ook goed?ik had er snel een vorkbrug ingebouwd. daarna ging het goed.
nog een plaatje van de hulpstukken gevonden, ook kunstig, zo wazig fotograferen![]()
vanavond krijgen we vast een foto in gemonteerde staat![]()
Hiero wat plaatjes van tijdens de bouwfase.volgens mij heb ik die losse kogels in dat zakje ook nog ergens![]()
samen met dat cnc programma op die filmrol.
[afbeelding]
ik had eigenlijk al meer vordering verwacht![]()
Precies andersom dus, op de Honda zit de kogel te laag.als de achtste kogel te hoog zit is verlagen makkelijk te doen en het wordt er steviger van. ik zou het toch eerst met uitdraaien proberen.
mijn bak was een ES, nooit geweten dat er verschil in zit.