Gaat hier nog iemand heen a.s. zaterdag?

Siberian

Die hard MF'er
4 dec 2001
315
0
Houten
keghmeeting.jpg
 
Misschien rijd ik ff langs (zondag). Alleen in mijn vaste cluppie rijden geen Kawa's dus zal het wel letterlijk langsrijden worden :) als we met de brommers de weg op gaan
 
Laatst bewerkt:
Hmmmmm. is niet al te ver uit de buurt, ik zou op de Big Zed ff kunnen gaan..........heb alleen al wel wat andere dingen gepland, kijken of ik tussendoor nog wat tijd vrij kan maken.

Siberian, ik heb jou nog niet gezien in : Street or Track, 18 & 19 Oktober, Utrecht , ga jij je nog inschrijven ?

Volgens de organisator zijn oa de VMax Club en een aantal andere clubs ook benaderd... Allerlei soorten naked bikes, fighters, etc kunnen en mogen komen voor zover ik heb begrepen...

Hmmz... Ik kom zeker naar de Street or Track in oktober, maar inschrijven??? Nah... (nog) niets voor mij...
 
Volgens de organisator zijn oa de VMax Club en een aantal andere clubs ook benaderd... Allerlei soorten naked bikes, fighters, etc kunnen en mogen komen voor zover ik heb begrepen...

Hmmz... Ik kom zeker naar de Street or Track in oktober, maar inschrijven??? Nah... (nog) niets voor mij...
Heeee, Hoooooo, maar ik kom dan wel op een Kawasaki hè, en wat voor een !!!!

full


een echte Z1 uit 1974 !! Oké, er is een ietsepietsie aan gesleuteld :X :X O-)
 
Heeee, Hoooooo, maar ik kom dan wel op een Kawasaki hè, en wat voor een !!!!

(Afbeelding)

een echte Z1 uit 1974 !! Oké, er is een ietsepietsie aan gesleuteld :X :X O-)

Kijk! That's the spirit! :)

Ben heel benieuwd naar je Z1 in real life!!!

Hmmz... Zo standaard is mijn eli ook niet meer... GriNZ!
 
Laatst bewerkt:
Kijk! That's the spirit! :)

Ben heel benieuwd naar je Z1 in real life!!!

Hmmz... Zo standaard is mijn eli ook niet meer... GriNZ!
Shit, las dat het drie dagen was, maar net op jullie site zie ik dat jullie Zondag ( de enige dag dat ik kan ) al om 12.00 weer vertrekken ;, dat red ik dus niet ( ja, wel om voor 12 uur daar te zijn, maar dan is alles al voorbij ;( )
 
Ik heb geen Kawa, maar als ik er een had ging ik niet heen.....

Volgens mij is dit de suzuki club ofzo..... Kawasaki ELIMINATOR group?? :+

Worden alle kawa's daar in 1 klap opgeruimd ofzo?
 
Terug
Bovenaan Onderaan