Gaat Lady-M een Gixxer kopen?

Lady-M

MF veteraan
10 aug 2003
3.145
154
Julianadorp
Nou, misschien wel ja :] Ik heb er een paar op het oog, o.a. deze:
full


met beschrijving:
Te koop aangeboden voor de prijs van € 5.250,-
Kleur: Wit en blauw
Bouwjaar: eind 96

Motor is verder helemaal origineel,
zeer goed onderhouden,
unieke gepolijste velgen,
net nieuwe achterband meztler 190,
nieuwe tandwielen en ketting,
recent een grote beurt gehad.
verder is de motor helemaal in nieuw staat ! Moet je gezien hebben !
Meer foto's op aanvraag.

PS. vlekken onder de motor is geen olie maar water van het wassen !


Ik vind hem wel een beetje aan de prijs. Ik heb gebeld met de eigenaar en die zei niet lager dan 5000 euro te gaan. Maar ik vind het wel zo prettig om een motor te kopen die net een beurt heeft gehad en waar ik niet meteen mee naar de garage hoef. Bovendien moet de motor en gewoon perfect uitzien en dat moet met deze het geval zijn.
 
En dan is er nog deze:
full


Deze is van 1999 met 26000 km op de teller en kost slechts 4950 euro. Wel wat stickerschade en er moeten nieuwe banden op. Op de bovenste staat overigens 40000 km. Wel een groot prijsverschil als je naar de bouwjaren kijkt. Is zo'n zwart grijze minder populair ofzo? Ik vind het ook wel mooi.
 
En dan is er hier op het forum nog een van 96, een blauw witte, met ook iets van 24000 km op de teller, maar die heeft wat schuifschade en er moet een nieuwe achterband op. Daar vraagt men 4000 euro voor.
 
Zo zo voor een bijna 10 jaar oude fiets met schuifschade 4000 euromannen vragen?? (even lachen). :)
vergeet niet dan 4500 euro omgerekend naar de gulden f 10,000,- is. :(

Maar kijk maar even wat het wordt, en laat maar een foto zien als je wat gekocht. :)
 
En dan is er nog deze:
(Afbeelding)

Deze is van 1999 met 26000 km op de teller en kost slechts 4950 euro. Wel wat stickerschade en er moeten nieuwe banden op. Op de bovenste staat overigens 40000 km. Wel een groot prijsverschil als je naar de bouwjaren kijkt. Is zo'n zwart grijze minder populair ofzo? Ik vind het ook wel mooi.
Ik heb verleden jaar mijn srad '98 met ong 24000 km verkocht voor € 5000
Het enige wat vervangen moest worden waren de keerringen.
Voor de rest had ze net een beurt gehad en een nieuwe achterband en verschillende optie's.
De kleurstelling Grijs/zwart komt uit Duitsland heb ik mij laten vertellen.
 
Dat vind ik wel weinig hoor, 5000 voor een 5 jaar oude motor (vorig jaar dan hè)

Moest je er snel vanaf :?
 
Dat vind ik wel weinig hoor, 5000 voor een 5 jaar oude motor (vorig jaar dan hè)

Moest je er snel vanaf :?
Ja '( Ik had twee motoren staan en er stond er één in de weg.
De fiets die ik nu heb is van '03 Kort verhaal=> srad gekocht=> 3 weken later TCat gewonnen=> dus dus de keuze was snel gemaakt welke de verkoop in ging. ;)
 
Als ik zou moeten kiezen dan zou ik voor die zwarte gaan. Hoeveel heeft die blauwe trouwens gelopen? (of eigenlijk gereden)
 
De kleurstelling Grijs/zwart komt uit Duitsland heb ik mij laten vertellen.
Dat is natuurlijk ook een optie als de prijs belangrijk is en je sowieso voor een oudere motor gaat.
Als je een oudere motor importeert uit duitsland (of je koopt er eentje die vers geimporteerd is) dan komt er maar een klein beetje BPM bij, en kan ie dus zomaar duizenden euro's goedkoper zijn.
(En met de oudere 600tjes zijn ze toch niet op vermogen begrensd...)
 
De Gixxers vanaf '98 hebben injectie, die schijnen toch een stukje beter/sneller te zijn. Als je de kans hebt, pak dan een '98ér of jonger.
 
De Gixxers vanaf '98 hebben injectie, die schijnen toch een stukje beter/sneller te zijn. Als je de kans hebt, pak dan een '98ér of jonger.

Ze hebben idd meer vermogen dan de oudere gixxers maar ik heb wel eens horen zeggen dat de eerste injectiemodellen een nogal aan/uit gasreactie hebben...

Zelf geen ervaring mee overigens ;)
 
heb zelf een injectie en van die gasreactie heb ik eigenlijk geen last,
Ik heb alleen de kettingspanner moeten vervangen. Dat zou ik wel even vragen.

Mooie fiets en Bloedsnel!!
 
Alleen de 750cc gixers hebben injectie vanaf 98. De laatse 600 modellen hebben vanaf 2000 injectie. Enne als je echt een goede fiets zoekt, kom dan hier eens kijken, dit is echt een prachtige fiets met zeer weinig km`s.

Te koop gsx-r 600 srad. 1999 15000km
 
Al eens gedacht aan importeren?

Die gixxers van 96 heb je in Be tussen de 3000 en 4000 €
 
Al eens gedacht aan importeren?

Die gixxers van 96 heb je in Be tussen de 3000 en 4000 €

Ja, maar daar heb ik niet zo'n zin in. Ik heb alle adviezen ter harte genomen en ik ga toch proberen een 98'er of een jongere te bemachtigen. Ik heb er een gevonden die ik erg mooi vind en dat is er een uit 1998 (een 750 cc dus he ;) )
Kijk maar...

full
 
Ja, maar daar heb ik niet zo'n zin in. Ik heb alle adviezen ter harte genomen en ik ga toch proberen een 98'er of een jongere te bemachtigen. Ik heb er een gevonden die ik erg mooi vind en dat is er een uit 1998 (een 750 cc dus he ;) )
Kijk maar...

(Afbeelding)

De kleuren vind ik wel kewl maar dat kontje...

tja das geen echt SRAD kontje hè
 
Misschien een domme vraag, maar vindt je het verstandig om een gixxer te kopen :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan