Gaat mijn motor in de schuur passen?

Met de meeste movers staat je stuur gefixeerd óf wordt je nog breder en krijg je de motor dus vervolgens niet door de deuropening heen.
Als er nu wat meer info gegeven werd over welke motor, had dat nog wel een duidelijker antwoord op kunnen leveren.
Maar zoals zo vaak is TS al niet meer geïnteresseerd in de oplossingen of vele meningen of heeft al een beslissing genomen (misschien wel de aanschaf van een Honda Monkey *D ).
 
Dat is het enige wat mss positief kan werken.
Als het een licht brommertje blijkt te zijn, is die natuurlijk veel beter manoeuvreerbaar dan mijn Blackbird.
 
Van proberen kun je leren :). Kortste klap is om een soortgelijke motor die hij wil hebben te huren. Of misschien is er bij hem in de buurt of in zijn kennissenkring iemand die er een heeft. En dan gewoon even proberen. Ik denk zelf dat het een enorm getob wordt als het al past.
 
Met de meeste movers staat je stuur gefixeerd óf wordt je nog breder en krijg je de motor dus vervolgens niet door de deuropening heen.
Als er nu wat meer info gegeven werd over welke motor, had dat nog wel een duidelijker antwoord op kunnen leveren.
Maar zoals zo vaak is TS al niet meer geïnteresseerd in de oplossingen of vele meningen of heeft al een beslissing genomen (misschien wel de aanschaf van een Honda Monkey *D ).
Mijn motor staat met z'n middenbok op een mover, stuur staat niet gefixeerd. Die rol ik overal naar toe mits de vloer een beetje vlak is. Maar als er een drempel ligt bij de deur naar het schuurtje, dan kun je daar met een mover niet overheen.
 
Motormover scheelt een hoop frustratie. Heb er zelf een gemaakt,maar je kunt ze ook kopen.
 

Bijlagen

  • IMG-20210730-WA0000.jpeg
    IMG-20210730-WA0000.jpeg
    195,6 KB · Weergaven: 39
Terug
Bovenaan Onderaan