Gaat niet aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Akram1

Rookie
7 dec 2022
4
1
Ik heb een Vespa sprint en ik wil nieuwe knipperlichten er in zetten. Maar me knipperlichten hebben 2 aansluit draden en me achterlicht heeft er 1. Ik heb filmpjes gekeken maar ik zie geen uitleg over wat ik moet doen als je maar 1 aansluitdraad heb ik je achterlamp door dit gaan de knipperlichten ook niet aan want ze moeten geconnect zijn. weet iemand wat ik kan doen?
 
Oplossing
het frame is dan min, de draad naar de lamp is dan automatich plus. sluit de plus van je lamp aan de draad die naar de lamp toegaat. Dan zoek je ergens op het frame een plek waar een bout/moer of schroef zit, en de minus van je nieuwe lamp sluit je daarnaan.

Je frame wordt namelijk gebruikt als "2de draad".
het frame is dan min, de draad naar de lamp is dan automatich plus. sluit de plus van je lamp aan de draad die naar de lamp toegaat. Dan zoek je ergens op het frame een plek waar een bout/moer of schroef zit, en de minus van je nieuwe lamp sluit je daarnaan.

Je frame wordt namelijk gebruikt als "2de draad".
 
Oplossing
Was vergeten er bij te zeggen het is een Vespa sprint dus een scooter en het zijn geïsoleerde mannelijke en vrouwelijke kogelstaat connectoren 2 per knipperlicht en 1 in het achterlicht wat dus het probleem is
 
Tegenwoordig is alles 12V.

@ TSzou je graag willen helpen, maar dit topic gaat toch snel op slot. Zoek het ff uit op een scooter forum oid. Je verhaal is onwijs onduidelijk, dus ik heb sowieso geen oplossing voor je.
 
het frame is dan min, de draad naar de lamp is dan automatich plus. sluit de plus van je lamp aan de draad die naar de lamp toegaat. Dan zoek je ergens op het frame een plek waar een bout/moer of schroef zit, en de minus van je nieuwe lamp sluit je daarnaan.

Je frame wordt namelijk gebruikt als "2de draad".
Je eerste oplossing *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan