gaat rolfo uit de gp naar debuut jaar????

Kweunie...

Maar had wel een ander vraagje, en om er nou een heel topic voor te openen...

Wanneer gaat Pedrosa naar de GP, is dat al duidelijk?
 
Heb ergens gelezen dat Pedrosa misschien t zitje van Biaggi overneemt volgend jaar, en Biaggi weer naar Sito Pons.... Maar dit was wel onofficieel! Geruchten dus.
 
Ik hoop niet dat hij eruit gaat, er zit met meer materiaal zeker meer in. Denk ook dat hij het nu zeker niet slecht doet, het kan gewoon niet beter. '(

Bayliss daarintegen zou ik niet echt missen, het ziet er leuk uit wat hij doet met een motor, maar zijn stijl past volgens mij gewoon niet bij deze machines. Voor hem zou het beter zijn om weer vooraan in de SBK te rijden, zo kan hij ook nog een mooi eind aan zijn carriere breien.
 
Over Pedrosa: ik moet nog zien dat ie op een RCV komt te zitten. Ik zou niet raar op staan te kijken als Pedrosa direct op de nieuwe 800 komt, hetzij volgend jaar, hetzij het jaar daarop.
 
Ik hoop niet dat hij eruit gaat, er zit met meer materiaal zeker meer in. Denk ook dat hij het nu zeker niet slecht doet, het kan gewoon niet beter. '(

Bayliss daarintegen zou ik niet echt missen, het ziet er leuk uit wat hij doet met een motor, maar zijn stijl past volgens mij gewoon niet bij deze machines. Voor hem zou het beter zijn om weer vooraan in de SBK te rijden, zo kan hij ook nog een mooi eind aan zijn carriere breien.

Ik zou Bayliss wel missen in de Gp maar ik vind ook dat het beter is daat hij weer in de SBK gaat rijden
 
Rolfo heeft dit jaar ook niet veel kans om zich te bewijzen op deze machine en vooral die dunlop banden, zou het wel jammer vinden als ie weggaat
 
Over Pedrosa: ik moet nog zien dat ie op een RCV komt te zitten. Ik zou niet raar op staan te kijken als Pedrosa direct op de nieuwe 800 komt, hetzij volgend jaar, hetzij het jaar daarop.


ik heb ooit is horen zeggen dat ze die nieuwe 800 om Pedrosa heen willen bouwen. Geloof dat ze het dan met een 3 cilinder willen proberen.
Maar ja.... geruchten hè O-)
 
biaggi op ducati-capirex weer op honda-bayliss naar huis-kenny roberts naar huis-alex hofman naar huis...chris vermeulen erin,en pedrosa volgend jaar [2007] erin...o-ja olivier jac erin op kawasaki :+ :+ :+ ...gokje..
 
Als Pedrosa naar motogp gaat, heeft Rossi wel weer wat concurrentie, toch??
O nee, dan gaat Rossi naar de Formule 1 _O-
 
Ik denk dat er voorlopig niemand is die beter is dan Rossi. Bijhouden misschien ja, maar beter zijn...

Neemt niet weg dat in de wandelgangen wordt gefluisterd dat hij de plaats van Gibernau aan het eind van het seizoen wel eens in zou kunnen nemen, als diens prestaties achteruit blijven gaan.
 
Maar waarschijnlijk wel goed genoeg om in de gp klasse te rijden

Natuurlijk, dat denk ik ook wel hoor.


Neemt niet weg dat in de wandelgangen wordt gefluisterd dat hij de plaats van Gibernau aan het eind van het seizoen wel eens in zou kunnen nemen, als diens prestaties achteruit blijven gaan.

En laat Telefonica Gibernau zo maar vallen dan? Dat zou echt wel een radicale koerswijziging zijn. Ik zie eerder gebeuren dat Melandri naar HRC (en Biaggi daar weg gaat). Dan heeft Telefonica het helemaal voor elkaar met twee Spanjaarden in hun team.
 
Terug
Bovenaan Onderaan