Gaat Rossi het nog redden?

Wordt Rossi nog wereldkampioen?

  • ja, tuurlijk!!!!!

    Stemmen: 52 86,7%
  • nee, die gast is een prutser ten top; Gibernau wordt het!

    Stemmen: 8 13,3%

  • Totaal aantal stemmers
    60

masterVFR

Die hard MF'er
24 nov 2003
900
0
kortgene
Stelling:
Rossi wordt dit jaar geen wereldkampioen, gibernau wel.

Het verschil is op dit moment nog 14 punten. :]



Zelf denk ik van niet, rossi is als het op aan komt toch een iets betere coureur. kan ook beter onder druk presteren.

De bedoeling is dat het gaat om rijderskwaliteiten en motorische kwaliteiten, onderuit gaan is uitgesloten in dit topic ;)
 
Niet!

Rossi kan veel beter constant presteren en zal voor de afloop van dit seizoen voldoende proffesioneel bezig zijn om kampioen te worden.
 
ben wel bijna voor 80% zeker dat de heer rossi de tietel pakt.
als die nog op de honda zou rijden zou ik het gibernau gunnen.
maar voor hem nu om te bewijzen wat de M1 kan gun ik het hem nu zeer zeker
 
Rossi heeft er ook al op z'n M1 getest, dus dat is alvast een voordeel tov. de meeste voorgaande wedstrijden. Ik denk niet dat Rossi door een keer crashen direct afgeschreven moet worden
 
ervan uitgaande dat ie het niet wordt,lijdt rossi nog geen gezichtsverlies,
aangezien rossi zei,dat ie er zelf al vanuit ging dit jaar geen kampioen te worden.maar dit jaar als leerjaar te beschouwen.
ik hoop wel dat ie kampioen wordt trouwens :)
 
Ik denk dat Rossi het wordt, gewoon omdat hij dit jaar al heeft laten zien dat hij kan presteren op de M1. En zoals hierboven al te lezen is, liggen de aankomende banen hem goed. Dus daarom Rossi kampioen :) :) :)
 
We worden toch niet ineens allemaal zenuwachtig he! Nu Rossi voor een 2e keer in 3 jaar is gevallen!? 8-)

Natuurlijk wordt het Rossi!!!
De man is het beste, is alleen maar meer gemotiveerd en verdiend het gewoon :}

Het is verder juist leuk dat het spannend is, maar in Valencia zal het heeeel geel worden en heeeel geel blijven :)
 
En dan nog, hij staat nog steeds VOOR in de tussenstand, 39 punten achterstand, of nu 14, zou een ander verhaal zijn, maar dan nog, met 14 punten achterstand???? Zou ik nog steeds Rossi zeggen
 
ik hoop dat rossi het red dit jaar.
niet dat ik Sete het niet gun, hij is heel sterk opgekomen maar ik vind rossi toch meer mijn favoriet.
vooral zijn manier van rijden (zoals ze in de film Faster beschrijven, zogenaamde kind wat speelt in de speeltuin) spreekt mij veel meer aan dan...
en da' vink gewoon gaaf.
Ook al heb ik persoonlijk meer met honda (de 5 cilinder vind ik nogsteeds ubergeil en daarnaast de S.B. ten kate honda), vind ik het gaaf dat rossi de M1 zo hard laat lopen over het circuit.
 
Je ziet t.. zelfs Vale maakt een foutje.. '(

en dus is de strijd weer helemaal open !! de rest staat ook niet stil en we hebben nog steeds te maken met mechanica!!!
Lekker weer zitten voor de buis en half in de stress! ;)

ik gun t ze alle twee !! (even hard voor gestreden) maar toch rossi een beetje meer })

blijft wel een mooi GP jaar zo !!

FF
 
tuurlijk gaat rossi het redden! })
maar t word echt knokken voor m.
de komende 2 races liggen rossi en de m1 goed.
dus ik denk dat ie de komende 2 races wel weer voor gibernau gaat eindigen
en gibernau wint in valencia z,n 5e wedstrijd
ik gun het rossi veel meer dan gibernau.
gibernau is arrogant geworden en k kan hem nu echt niet meer uitstaan.
kijk maar naar z,n laatste overwinning :(
rossi verdient t meer dan wie dan ook.
niet alleen omdat k voor rossi ben
maar ook omdat ie op minder materiaal rijd.
en nu niet met een smoesje komen dat de yamaha net zo goed is als de honda,want anders had rossi het niet zo moeilijk gehad. *D
ik denk trouwens ook dat colin,tje op de 4e plek blijft staan.
 
tuurlijk gaat rossi het redden! })
maar t word echt knokken voor m.
de komende 2 races liggen rossi en de m1 goed.
dus ik denk dat ie de komende 2 races wel weer voor gibernau gaat eindigen
en gibernau wint in valencia z,n 5e wedstrijd
ik gun het rossi veel meer dan gibernau.
gibernau is arrogant geworden en k kan hem nu echt niet meer uitstaan.

Dat zeg de man van eurosport ook maar die is voor rossi .Rossi kan er ook wat van als hij win met zijn dokter gezeur dat is ook saai aan het worden Ieder zijn favoriet toch .
 
Helemaal mis! Youichi Ui gaat het worden! :+

Youichi Ui :? ??? Die kan niet eens met zijn benen bij de grond ( niet dat dat hoeft tijdens het rijden ).
Ik denk dat Rossi kampioen wordt. Hij verdiend het na dit geweldige seizoen nog meer dan vorig jaar :} :} :} :} . En inderdaad liggen de komende circuits hem goed. Jammer voor G(l)ibernau, maar helaas B| . Volgend jaar hoop ik op Edwards trouwens, maar dan loop ik op de dingen vooruit :P
 
ROSSI!!!! Ik denk dat gibernau over zijn hoogtepunt heen is en al het geluk uit zijn carriere heeft opgebruikt. Oke want ik vind er niets aan ik weet niet wat ikk heb met die spaanse coureurs maar ik word niet echt warm van hun rijden.........criville, martinez, nieto........
Doe mij maar een potje met italianen en yanks
 
Terug
Bovenaan Onderaan