Gaat rossi nog een keer naar Ducati?

ducati-boy

Rookie
2 mrt 2007
15
0
Zou rossi nog een keer naar Ducati gaan?
Of blijft hij bij Yamaha
:?

groetjes Robert 14 jaar en helemaal ducati gek! :]
 
Heej Robert, doe eens een poll maken :+

Ik zou het wel leuk vinden als hij nog een keertje naar Ducati gaat. :Y
 
Zou leuk zijn.... maar gaat niet gebeuren... na Yamaha word het Rally rijden.... :(
 
Wie zegt dat?
ken je klassiekers!
Als je de bio van rossi hebt gelezen staat daar in dat duc dezelfde houding heeft als honda en dat t dus niet aan de moto ligt en dat is de houdign waarom rossi is weggegaan.
Topic kan dus op slot
 
Oke mensen,

Leuk al die reactie's !! :)
Maar als hij naar de rally gaat, wie zal dan de beste Worden in de GP Capirossi of pedrosa ?

Groeten Robert
 
ken je klassiekers!
Als je de bio van rossi hebt gelezen staat daar in dat duc dezelfde houding heeft als honda en dat t dus niet aan de moto ligt en dat is de houdign waarom rossi is weggegaan.
Topic kan dus op slot
Ja ik weet het.. Maar hierboven staat dat hij hierna gaat rallyrijden, daar doel ik op ;)
 
Oke mensen,

Leuk al die reactie's !! :)
Maar als hij naar de rally gaat, wie zal dan de beste Worden in de GP Capirossi of pedrosa ?

Groeten Robert

Capirossi of Pedrosa :?

Eehmm... Hayden, Melandri, Hopkins, Vermeulen, Stoner, Nakano, Edwards ?? Die zijn maken zeker net zo´n goede kans hoor :z
 
Ja zeker dat is waar,,, :Y
Ik vind dat hun ook allemaal een kans moeten krijgen als rossi er mee kapt ;)
 
Ja zeker dat is waar,,, :Y
Ik vind dat hun ook allemaal een kans moeten krijgen als rossi er mee kapt ;)

Krijgen ze nu al.. zie vorig jaar maar ;)

Maar wat ik niet snapte was waarom je alleen Capirossi en Pedrosa als MotoGP wereldkampioen noemt terwijl de mannen die ik in mijn vorige post noem ook zeker net zo´n goede kans maken :Y ok voor de 1 iets minder als de ander, maar ik zie in al die rijders een potentiele wereldkampioen, of iig mensen die constant boven in de top mee zouden kunnen draaien :Y En niet alleen Pedrosa of Capirossi zoals jij zegt
 
Ja dat is waar maar dat waren 2 voorbeelden, Turlijk er zijn nog wel meer supper rijders ;)
 
Capirossi is denk ik al te oud..
Als Rossi weg is krijgen we denk ik een Pedrosa tijdperk
 
Dat denk ik eerlijk gezegd ook, :y
Het is een vel kereltje met goeie acties.

Maar Er zijn er nog wel wat die het ook misschien nog wel eens zouden halen ;)
 
ken je klassiekers!
Als je de bio van rossi hebt gelezen staat daar in dat duc dezelfde houding heeft als honda en dat t dus niet aan de moto ligt en dat is de houdign waarom rossi is weggegaan.
Topic kan dus op slot

Ducati had toen (in 2003) diezelfde houding als honda. Vooral ook omdat ze net nieuw waren en zich wouden bewijzen. Dat kan nu wel anders zijn en rossi kan er ook wel anders over denken nu.

maar eerlijk gezegd denk ik niet dat hij nog naar een ander merk overstapt.
 
Ducati heeft ook al eens aangegegeven dat ze geen mega bedrag over hebben voor rossi en er van overtuigd zijn ook zonder rossi kampioen te kunnen worden (een gedachte waar ik me wel in kan vijden overigens)
 
Ik zie Capirossi en Stoner nou niet echt als de Rossi beaters. Ze missen net die extra motivatie en dat maakt Rossi juist zo goed. Zie Philip Island 2006. Je zal denken, die komt nooit meer in de buurt van Gibernau, maar toch flikt die het.
 
ik doel ook niet op capirossi of stoner, motogp duurt langer dan komend seizoen ik denk dat dit capirex zn laatste seizoen is en wie er dan op de 2e duc komt ???

kwa motivatie denk ik overigens dat capirossi helemaal niets onder doet voor rossi, capirossi heeft alleen zn leeftijd niet meer meer, wat ook zeker een verschil maakt en vwb stoner kun je daar nog weinig over zeggen
 
Laatst bewerkt:
ken je klassiekers!
Als je de bio van rossi hebt gelezen staat daar in dat duc dezelfde houding heeft als honda en dat t dus niet aan de moto ligt en dat is de houdign waarom rossi is weggegaan.
Topic kan dus op slot
En ook wel aan de motor hoor.... :+
 
Ik zie Capirossi en Stoner nou niet echt als de Rossi beaters. Ze missen net die extra motivatie en dat maakt Rossi juist zo goed. Zie Philip Island 2006. Je zal denken, die komt nooit meer in de buurt van Gibernau, maar toch flikt die het.
Ik denk niet echt dat het motivatie is, kijk eens hoe gedreven Biaggi is.. Het zijn gewoon rijderskwaliteiten, en Gibernau die had een achterband die meer dan versleten was
 
Ja maar capirossi was toen vorig jaar ook hard onderuit geklapt Op welk circuit weet ik niet meer.
Toe had hij ook zijn sleutelbeen gebroken
Maar daar heeft hij ook een tijd last van gehad,,,
dus ik denk dat hij nu wel weer een beetje naar de top klimt .
 
ik hoop dat hij na de moto gp overstapt naar de rally

kan ik dan eindelijk eens bij hem geraken voor een hantekekening aan de start of zo,voor op mijn poketbike
 
Terug
Bovenaan Onderaan