Gaat rossi nog een keer naar Ducati?

Ik stem iig voor!

Rossi => Ducati lijkt me echt spectaculair.... driften met dat ding en dan gewoon kampioen worden. :Y
 
Oké, misschien erg vergezocht, maar het zou mogelijk kunnen zijn...komt ie:

Yamaha wordt nu gesponsord door Fiat, indirect wordt Rossi dus gesponsord door Fiat. Fiat en Ferrari werken samen, Ferrari werkt samen met Ducati. Dit zou weleens de eerste stap richting Ducati kunnen zijn. :P

Of draaf ik nu door 8-)
 
Nou ik pas me helemaal aan bij Gerard en Bidle.
JA LAAT DIE ACHTERBAND MAAR DRIFTEN 8-)
zaterdag op zondag nacht was er ook nog motor sport op supperbike in Phillip Island
Daar was Bayliss 1 keer 1e geworden en Toseland 2e Ducati op [pole position]
En de wedstrijd erna was het net om gekeerd [ LOL ].
want ze rijden 2 keer
Nou ja oké niet alleen ducati's driften ook anderen natuurlijk *D
 
Nou ik pas me helemaal aan bij Gerard en Bidle.
JA LAAT DIE ACHTERBAND MAAR DRIFTEN 8-)
zaterdag op zondag nacht was er ook nog motor sport op supperbike in Phillip Island
Daar was Bayliss 1 keer 1e geworden en Toseland 2e Ducati op [pole position]
En de wedstrijd erna was het net om gekeerd [ LOL ].
want ze rijden 2 keer
Nou ja oké niet alleen ducati's driften ook anderen natuurlijk *D

Jazeker en speciaal voor jou een filmpjah...

Powerslide of the year
 
Oom van Arianna Mateuzzi (verloofde van Rossi) werkt bij de Italiaanse top van Fiat. En ook daar kun je ook weer de nodige conclusie´s uit opmaken.


Rossi naar Ducati... hmmmz dan zou hij absoluut eerste rijder willen worden, terwijl Loris dat is. Ik denk niet dat Ducati Loris zomaar op plaats 2 zullen schuiven.. dan moet er heel wat gebeuren. Maarja Loris heeft wel aangegeven niet zolang meer te kunnen doorgaan.. misschien 1 of 2 seizoenen. Ducati zou dus voor seizoen 2009 een open plek hebben voor een eerste rijder... en het geld, tja eerst wilde en konden ze het niet neertellen voor Vale, maar ik denk dat de zaken nu anders zijn.
 
Laatst bewerkt:
wie segt dat rossi naar rally gaat mischien gaat hij helemaal niet naar de rally :S
en ik denk dat loris capirossi de wereldtitel dan wel pakt ALS rossi naar rally gaat
en wie weet gaat ie naar ducati mischien blijft hij wel steeds bij yamaha

net als nicky hayden die heeft een possje geleden een contract afgelegd dat hij nog eens 4 kee rbij repsol honda blijft dat is egt zwak van hem:s
 
Ja inderdaad. Net als Doohan, ook al zo'n talentloos mietje...

:?


Doohan is 5 keer wereldkampioen geworden in de 500cc klasse (94-98), ik moet Hayden dat nog zien doen.... Maar, Honda zet echt geen talentloos mietje neer als eerste rijder.
 
Laatst bewerkt:
als ze geen pk vinden kan hij nog altijd eens gaan naar ducati

zie je wel dat een rossi fan tegen wat tegenwind kan

hier het bewijs.

deze rossi fan maakt zelf een geintje

het seizoen is ooooooooooooooo zo lang nog
 
als ze geen pk vinden kan hij nog altijd eens gaan naar ducati

zie je wel dat een rossi fan tegen wat tegenwind kan

hier het bewijs.

deze rossi fan maakt zelf een geintje

het seizoen is ooooooooooooooo zo lang nog

Oh maar die gaat echt niet naar Ducati :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan